آقای محتشم به چه حقی تیم ما را به کنگان می دهد

به گزارش ورزش آزاد؛ فاطمه دریس بازیکن سینا بوشهر، تیمی که قبلاً پارس جنوبی بود گفت: در ابتدا آقای محتشم گفتند: من تیم داری نمی کنم اما چون تیم اسپانسر ندارد من تیمداری می کنم. در اسفندماه دقیقاً ۲۴۰ میلیون تومان پول برای بانوان واریز می شود. از این پول دیگر هیچ خبری نشد. در جلسه ای رفتیم صحبت کردیم و گفتند این پول از اداره ورزش بیاید من پول را شما را می دهم، حتا پاداش هم بابت بردی که به دست آورده بودیم داشتیم.

 

وی در ادامه افزود: این پول ها گیر ما نیامد، پیگیری هایی هم کردیم. متأسفانه پولمان هم که گیرمان نیامد هیچ تیممان را هم دارند به کنگان می دهند. تیمی که ما زحمت کشیدیم، تیمی که ما از سن ۱۴ سالگی تا الان برایش زحمت کشیدیم در تمام روزهای نداری و خوبش، سرما و گرما همه جوره پای این تیم بودیم و توانستیم تیم را برسانیم به لیگ برتر، در این مسیر، خانم رجبی و باشی هم خیلی زحمت کشیدند.

دریس یادآور شد: آقای محتشم گفتند: این تیم به من ربطی ندارد و حتا ایشان گفتند شما باید از هیأت قبلی پولتان را بگیرید. ببخشیدا مدیریت هیأت عوض شده، هرکسی هم بوده به ما ربطی ندارد، آیا ماهیت هیأت هم عوض شده؟ ایشان میگه تیم به ما ربطی ندارد. اما می خواهد سهمیه ی ما را بفروشد. شمایی که تیم ما به شما ربطی ندارد به چه حقی به خودت چنین اجازه ای می دهی که بخواهی تیم را بفرستی کنگان؟ ما این همه زحمت کشیدیم که یک نفر از راه برسد و به راحتی تیم ما را بدهد به جای دیگری؟ پس اگر تیم به ایشان ربطی ندارد هیچ گونه حق دخالتی هم ندارد.

دریس در ادامه گفت: بچه های ما وقتی به ایشان زنگ می زنند یا با تندی جواب می دهد که اصلاً پولتان به من ربطی ندارد و یا اصلاً جواب نمی دهد. فقط ادعای خالی هستند و فقط حرف می زنند. یک سری آدم در دنیا هستند که فکر می کنند دارند فکر می کنند در حالی که فکر نمی کنند!!!

وی افزود: آقای محتشم باید جوابگو باشد که آن ۲۴۰ میلیون تومان کجا رفته؟ و به چه حقی دارد تیم ما را به کنگان می دهد. ایشان هیچ دخالتی نباید کند بشین سرجات آقا! تیم مال ماست، توی اون جلسه ای که گرفته بود اعلام کردند من کمکتان می کنم، من اسپانسر می گیرم، ولی خب در کل نمی توانم تیم داری کنم. الان این حرفا یعنی چه؟

دریس در خاتمه گفت: تمام بچه ها زحمت کشیدند مربیانمون چندساله که زندگی شان را روی این تیم گذاشتند. و حالا یک سری ها پیدا میشه در کنگان یا هیأت فوتبال که فشار می آورند که تیم باید به کنگان برود. باز هم میگم یک سری افراد هستند که وجدان ندارند./ ورزش بوشهر

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.