قضاوت داور بین المللی بوشهری در مسابقات تور آزاد والیبال ساحلی آسیایی تایلند

به گزارش ورزش آزاد؛

 حسن بازدرهوا داور بین المللی والیبال ساحلی بوشهری جهت قضاوت در مسابقات تور آزاد والیبال ساحلی آسیایی سامیلا به میزبانی کشور تایلند حضور خواهد یافت.
اردوی تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران برای حضور شایسته در تورهای آزاد آسیایی در کشورهای فیلیپین و تایلند از ششم فروردین در کمپ تیم‌های ملی والیبال ساحلی فدراسیون آغاز شد.
هدف از حضور در این دو تور آزاد، بهبود جایگاه بازیکنان ایران در رنکینگ جهانی است تا در مسابقات انتخابی المپیک در گروه بهتری قرار گرفته و حریفان ضعیف‌تری داشته باشند.
ملی‌پوشان پس از هفت روز تمرین، ساعت ۴ بامداد روز (دوشنبه ۱۳ فروردین) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی شهر مانیل فیلیپین شدند.
نمایندگان ساحلی ایران ابتدا به قطر پرواز کردند، از آنجا راهی مانیل خواهند شد و سپس با اتوبوس به شهر برگزاری مسابقات (نوالی) می روند.
تور آزاد ساحلی آسیا از ۱۶ تا ۱۹ فروردین با حضور ۲۴ تیم در ۸ گروه پیگیری خواهد شد که ایران با دو تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.
عباس پورعسگری و علیرضا آقاجانی در تیم ایران الف در جایگاه یازدهم سیدبندی این مسابقات قرار گرفتند و عبدالحامد میرزاعلی و ابوالحسن خاکی‌زاده در تیم ب ایران نیز در سید ۲۱ جای گرفتند.
پس از حضور در این مسابقات، تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران راهی تور آزاد سامیلا سونخولا در تایلند خواهند شد که از ۲۵ تا ۲۸ فروردین ماه برپا می‌شود.
رحمان رئوفی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و غلامرضا بحریه (سرپرست) ملی‌پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی خواهند کرد.
همچنین امیر حسین صادقی در تور والیبال ساحلی آزاد نووالی فیلیپین و *حسن بازدرهوا* در تور والیبال ساحلی آزاد سامیلا تایلند قضاوت خواهند داشت.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.