لزوم تقدیر ویژه سازمان لیگ از بازیکن بوشهری

به گزارش ورزش آزاد؛ امیر حسین محتشم در گفتگو با خبرنگاران پیرامون رعایت اخلاق و بازی جوانمردانه توسط بوشهری های شاغل در لیگ های ایران اظهار داشت: مدیران باشگاه های فوتبال ایران در لیگ های ایران و به خصوص لیگ برتر، همواره به دنبال جذب بازیکنان مستعد بوشهری بوده که ضمن داشتن راندمان مناسب، اخلاق و رفتارهای جوانمردانه نیز به نمایش می گذارند.

وی افزود: این شرایط سبب شده که بازیکنانی که در لیگ های ایران شاغل هستند، دارای کمترین میزان حاشیه بوده و به عنوان نمایندگانی از فرهنگ غنی این استان، زمینه ساز معرفی و ورود تعداد بیشتری از بازیکنان قابل و شایسته به فوتبال کشورمان باشند.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر با اشاره به دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و پیکان در فولادشهر از هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، عنوان کرد: بر اساس آن چه بخشی از کارشناسان داوری اعلام کرده و تیم ذوب آهن نیز به آن اعتقاد دارد، طی دو دیدار قبلی خود، اشتباهاتی متوجه داوری برای این تیم رقم خورده بود.

وی تصریح کرد: با این پیش فرض گرفتن پنالتی برای تیم پیکان در دقیقه ۸۸، به خودی خود می توانست بر تشنج آفرین کردن این دیدار و پذیرش اشتباهات داوری بر علیه تیم ذوب آهن توسط این باشگاه، تاثیرگذار باشد که فقط شجاعت و شهامت یک بازیکن بوشهری سبب شد تا عدالت در فوتبال رنگ جوانمردی به خود بگیرد.

محتشم گفت: در این دیدار، در حالی که حسین پورامینی بازیکن بوشهری تیم پیکان در محوطه جریمه ذوب آهن به زمین خورد داور ضربه پنالتی اعلام کرد اما بازیکن بوشهر تیم پیکان با اعلام این که هیچگونه تماس بدنی با مدافع ذوب آهن نداشته است، داور را متقاعد کرد که ضربه پنالتی را پس بگیرد.

وی ادامه داد: این سطح از اخلاق و مردانگی در سطح اول فوتبال ایران، که برخی تیم ها با هر ترفندی به دنبال کسب هر سه امیتاز دیدارهایشان هستند، نشان داد که روح جوانمردی و فوتبال پاک توسط یک بازیکن بوشهری در این سطح از فوتبال حرفه ای همچنان زنده است.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر با تمجید از حرکت پورامینی برای ارائه یک فوتبال پاک ، گفت: خواسته تمامی ورزش دوستان استان بوشهر از سازمان لیگ ایران، تقدیر ویژه از این بازیکن بوشهری است که در عمل پرچم بازی جوانمردانه ( Fair Play ) را در این دیدار به اهتزار درآورد تا به عنوان یک الگوی ارزشمند از این زاویه نیز به فوتبال ایران معرفی شود.

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.