تیم فوتبال سهند عالیشهر قهرمان فستیوال زیر ۱۰ سال بخش مرکزی شد

به گزارش ورزش آزاد؛ در جریان مسابقات فستیوال زیر ۱۰ سال بخش مرکزی که با شرکت چهار تیم (سهند عالی شهر، استقلال عالی شهر، ستارگان طلایی عالی شهر و سپاهان عالی شهر ) به میزبانی تیم سهند عالی شهر در فاز سه و شهر عالی شهر برگزار شد، با قهرمانی تیم سهند عالیشهر و تیم استقلال به مقام دوم و تیم ستارگان طلایی عالیشهر مقام سوم به پایان رسید.

تیم سهند با دو پیروزی و یک شکست و با کسب ۶ امتیاز مقام اول و تیم استقلال با یک پیروزی و دو مساوی و با کسب ۵ امتیاز مقام دوم را بدست آوردند.


در پایان از طرف هیات برگزار کنندکان، فوتبال بخش مرکزی، جام قهرمانی همراه با مدال به تیم های قهرمان و نایب قهرمان اهداء شد.


این دوره از مسابقات با شرکت چهار تیم و برای اولین بار بود،پ که، به میزبانی شهر عالی شهر برگزار شده بود، که جا دارد از تمامی زحمت کشان این فستیوال کمال تشکر و قدردانی کنیم، خصوصا از هیات فوتبال بخش مرکزی که نهایت همکاری را داشتند.

همچنین تقدیر می کنیم از استعدادیاب های این بخش و تمامی تیم های شرکت کننده و همچنین از خانواده های عزیز ورزشکاران، که حضوری پر شور و پر رنگ داشتند و موجب شور نشاط و شادی در بین فوتبالیست های عزیز شده بودند، از آنان نیز قدردانی می کنیم.
همچنین از همه دوستان و تمامی عزیزان و دست اندرکاران که در این مسابقات ما را یاری کردنده اند نیز، تقدیر میگردد و امیدواریم این مسابقات نیز همچنان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.