اتهام بزرگ سرمربی شاهین به ۹ بازیکن؛ آنها یک باند هستند!/ عکس

به گزارش ورزش آزاد؛ باشگاه شاهین تابان بوشهر ۹ بازیکن غیر بومی خود را به دلیل نامه سرمربی تیم به مدیریت باشگاه از روز گذشته تا اطلاع ثانوی از این تیم کنار گذاشت.

سرمربی شاهین با‌ وارد کردن اتهام بزرگی به این ۹ بازیکن چون ایجاد یک باند بر علیه تیم شاهین و همچنین دلایل مختلفی چون عدم شرکت در تمرینات تیمی و به تبعیت آن عدم شرکت در دو مسابقه برابر تیم‌های مس نوین کرمان و آریو اسلامشهر و به دلیل بر هم زدن تمرکز تیمی و ایجاد بی نظمی در تیم، با ارسال نامه‌ای به مدیریت باشگاه شاهین خواهان منع حضور این بازیکنان تا اطلاع ثانوی در تمرینات تیم شاهین شد.

مدیریت باشگاه شاهین علاوه بر اینکه ۹ بازیکن خود را از تیم بزرگسالان این باشگاه کنار گذاشتند؛ هر یک از آنها را بیش از ۲۰ درصد جریمه کرد تا بدین صورت حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد از پرداختی‌هایی که دیرتر از موعد مقرر به بازیکنان داشته است را به نوعی جبران کند! این در حالی است که طبق شنیده‌های خبرنگار دی‌اسپورت کلیه تصمیمات انضباطی از سوی مدیران باشگاه شاهین تابان بوشهر بدون تشکیل جلسه انضباطی با حضور این ۹ بازیکن اتخاذ شده است!

طبق شنیده‌های دی‌اسپورت ماجرا از این قرار است که باشگاه شاهین طبق مفاد قرارداد فی مابین بایستی تا پایان هفته سوم درصدی از قرارداد بازیکنان را به عنوان پیش پرداخت به آنها پرداخت می کرد که پس از گذشت ۴ هفته از هفته سوم در تاریخ ۱۴ آبان‌ماه مصادف با هفته هفتم مسابقات؛ جهت انجام تعهدات و پرداخت مطالبات بازیکنان؛ یک فقره چک صیادی به سررسید ۲۶ آبان‌ماه به آنها تحویل می‌دهد اما چک‌های صادر شده در موعد مقرر به دلیل عدم موجودی توسط بازیکنان برگشت می‌خورد؛ پس از عدم وصول چک‌های صادره ۹ بازیکن مغضوب باشگاه شاهین دست به اعتصاب زده و با وجود حضور در شهر بوشهر حاضر به حضور در تمرینات نمی‌شوند؛ با وجود اعتصاب ۹ بازیکن گفته می‌شود آنها حتی شب قبل از بازی با مس نوین به مدیریت باشگاه اعلام می کنند که حاضر به حضور در مسابقه فوق هستند اما کادرفنی شاهین اسامی این بازیکنان را در لیست ۱۸ نفره خود قرار نمی دهد؛ این در حالی است که باشگاه شاهین در یکی از نامه‌هایی که به بازیکنان زده؛ مدعی شده که این ۹ بازیکن در دیدار مس نوین حضور نیافته‌اند.

حدود ۱۹ روز پس از اعتصاب بالاخره در تاریخ ۱۴ آذرماه (یک روز قبل از بازی با آریو اسلامشهر) چک‌های صادره در وجه بازیکنان وصول و آنها درصدی از قراردادهای خود را دریافت می‌کنند. جالب است بدانید در یکی دیگر از نامه‌‌هایی که باشگاه شاهین به این بازیکنان زده ذکر شده که بازیکنان کمی با تاخیر برای وصول چک‌های صادره اقدام کرده‌اند! این در حالی است که همانطور که در پارگراف قبلی ذکر شد چک‌های صادره در سررسید مقرر به دلیل عدم موجودی برگشت خورده بود!

پس از پایان تعطیلی ۱۰ روزه تمرینات تیم شاهین؛ باشگاه بوشهری برای بازگشت بازیکنان غیر بومی به بوشهر بلیط برگشتی تهیه نکرد و از سوی دیگر نیز پس از وصول مطالبات بازیکنان در تاریخ ۱۴ آذرماه باز هم کادرفنی شاهین با وجود پایان اعتصاب این ۹ بازیکن؛ اسامی آنها را در لیست ۱۸ نفره خود قرار نداد.

در تاریخ ۱۶ آذرماه بازیکنان شاهین با ارسال پیامکی به مسئولان باشگاه خواستار تعیین و تکلیف وضعیت‌شان شده که یک روز پس از آن مدیران باشگاه بوشهری با پاسخ به پیامک بازیکنان غیر بومی از آنها برای حضور در جلسه تعیین و تکلیف در تاریخ ۲۱ آذرماه دعوت می‌کند.

پس از برگزاری جلسه تعیین و تکلیف وضعیت بازیکنان غیر بومی در تاریخ ۲۱ آذرماه با حضور این ۹ بازیکن؛ باشگاه شاهین در روز چهارشنبه ۲۳ آذرماه با ارسال نامه‌ای به بازیکنان شاهین اعلام می‌دارد عدم حضور در تمرینات و دو مسابقه برابر مس نوین و آریو اسلامشهر سبب ضرر و زیان مادی و معنوی به این باشگاه شده و اقدام آنها را به مفهوم فسخ یکجانبه غیرقانونی و غیرموجه و حق خود برای نقص اصول قراردادی آنها نزد فدراسیون فوتبال را محفوظ می‌داند. بر اساس جدول وضعیت تعهد مالی که به پیوست این نامه به بازیکنان ارائه می شود هر کدام از بازیکنان مغضوب باشگاه شاهین حدود ۲۰ درصد جریمه می‌شوند! از سوی دیگر بازیکنان شاهین پس از بازگشت به بوشهر متوجه می‌شوند که باشگاه بوشهری به هتل‌ محل اقامت بازیکنان اعلام کرده که دیگر هزینه اقامت آنها را تقبل نکرده و بدین ترتیب این بازیکنان از زمان بازگشت تا بحال با هزینه شخصی خود در بوشهر اسکان یافته‌اند.

پس از این اتفاق ۹ بازیکن اخراجی شاهین برای حل و فصل موضوع با امیرحسین محتشم رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر جلسه‌ای را برگزار کرده و از وی درخواست می‌کنند تا با وساطت خود مشکل بوجود آمده را حل و فصل کند.

اما با این وجود یک روز پس از ابلاغ نامه فوق و جلسه برگزار شده بازیکنان با رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر؛ سرمربی تیم شاهین به مدیریت این باشگاه نامه‌ای زده و بنا به دلایل ذکر شده در پاراگراف دوم آنها را از حضور در تمرینات این تیم تا اطلاع ثانوی منع می‌کند بلافاصله پس از نامه سرمربی تیم شاهین؛ مدیریت باشگاه بوشهری نیز نامه‌ای به بازیکنان زده و به آنها ابلاغ می کند که تا اطلاع ثانوی حق حضور در تمرینات این تیم را نخواهند داشت.

اما با این وجود یک روز پس از ابلاغ نامه فوق و جلسه برگزار شده بازیکنان با رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر؛ سرمربی تیم شاهین به مدیریت این باشگاه نامه‌ای زده و بنا به دلایل ذکر شده در پاراگراف دوم آنها را از حضور در تمرینات این تیم تا اطلاع ثانوی منع می‌کند بلافاصله پس از نامه سرمربی تیم شاهین؛ مدیریت باشگاه بوشهری نیز نامه‌ای به بازیکنان زده و به آنها ابلاغ می کند که تا اطلاع ثانوی حق حضور در تمرینات این تیم را نخواهند داشت.

 

دی‌اسپورت

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.