فوتبال بوشهر در سراشیب سقوط/ وظیفه رئیس هیئت فوتبال استان چیست؟

به گزارش ورزش آزاد؛ در پنج دی سال ۹۸ بود که امیر حسین محتشم به عنوان رئیس هیات فوتبال بوشهر انتخاب شد.

امیرحسین محتشم رئیس هیات فوتبال بوشهر همزمان کارمند اداره کل استاندارد استان بوشهر مشغول به کار است و جالب اینکه محتشم غیر از این دو سمت کاملا بی ارتباط با هم رئیس فوتبال ساحلی ایران نیز محسوب می‌شود! او برای انجام این کارش باید در تهران مستقر باشد.

امیرحسین محتشم از آن دسته مدیرانی هست که همزمان چندین مسئولیت را در اختیار دارد و چند مسئولیت بودن وی انتقادات زیادی را به دنبال داشته است.

وی کارمند اداره استاندارد بوشهر است و با وجود انتقاداتی زیادی که نسبت به محتشم مطرح بود توانست رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر شود. در طول سال های حضور وی بر کرسی ریاست فوتبال بوشهر تقریبا هیچ پیشرفتی نداشته است.

سقوط تیم‌های فوتبال استان در لیگ‌های کشوری موجب سرخوردگی ورزش‌دوستان استان شده و در خصوص جذب حمایت‌ها و تسهیل‌گری در خصوص ورود مجموعه‌های بزرگ اقتصادی در فوتبال اقدام قابل توجهی دیده نشده است.

اینکه همزمان با حضور وی در اداره استاندارد، محتشم چقدر می‌تواند در هیئت فوتبال استان حضور داشته باشد و به امور مدیریتی بپردازد جای ابهام است. اما مسئولیت همزمان وی به عنوان رئیس کمیته فوتبال ساحلی کشور تاثیر به سزایی در فوتبال بوشهر گذاشته است.

ابتدا گمان می‌رفت حضور محتشم در این کمیته بتواند بر نفوذ وی در فدراسیون و گرفتن حمایت‌ها برای فوتبال و فوتبال ساحلی استان بوشهر اثر مثبت داشته باشد اما رفته رفته گذر زمان نشان داد داشتن چند مسوولیت به طور همزمان باعث عقب‌رفت ورزش فوتبال استان شده است.

تیمهای شاهین تابان بوشهر، ایرانجوان بوشهر این روزها حال خوشی ندارند دو باشگاهی قدیمی بوشهر و بازیکن ساز در لیگ های دو و سه کشور سقوط کردند.

حال بد تیم های پایه شاهین تابان بوشهر در لیگهای کشور که از خوابیدن بازیکنان شاهین روی چمن پارک، ناهار خوردن بازیکنان روی سیمان در خوزستان و یا کادر فنی و بازیکنان جوانان به دنبال مینی بوس برای برگشت به بوشهر به چشم رئیس هیئت فوتبال استان نیامده است.

آقای محتشم؛ تیمهای جوانان و امیدهای شاهین تابان نماینده استان در مسابقات کشوری هستند تیم لیگ برتری نباید روی سیمان ناهار و یا روی چمن پارک بخوابد چه کسی جوابگوی این همه مشکلات فوتبال استان است، وظیفه رئیس هیئت فوتبال در قبال بی مهری به باشگاهها چیست!؟
طوری که مسئولان ورزش استان در این چند سال به فوتبال اهمیت نداده اند در حال نابود شدن است.

آقایان مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ مشکلات فوتبال استان باید چه نهادی و یا چه کسی پیگیری کند چون آقای رئیس هیئت فوتبال استان وقت آزاد ندارند که به مشکلات فوتبال برسند.

نیاز است مسئولین به مسئله ورود کنند تا هرچه زودتر فوتبال استان روی ریل پیشرفت قرار گیرد.

سایت خبری ورزش آزاد آمده درج جوابیه در سایت می باشد.

 

 

1 نظر
  1. فوتبال می گوید :

    یک کلام
    تا وقتی محتشم سیاسی راس فوتبال بوشهر است روز به روز شاهد نابودی فوتبال بوشهر باشیم. از روزی که محتشم پا به این عرصه گذاشته تیمهای فوتبال بوشهر در حال انحلال و یا سقوط به لیگ پایین تر می باشند. اصلا هم برایش اهمیت ندارد. خدایی با چه رزومه ایی ورزشی شد رییس؟! و آینده از چه رزومه ایی میخواد یاد کند؟!

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.