خرمزی و ایرانجوان آماده برای یک چالش امیدوارکننده برای صعود

به گزارش ورزش آزاد؛ کمتر از دو هفته دیگر رقابتهای لیگ دسته سوم در مرحله دوم آغاز می شود و ایرانجوان بوشهر تنها سهمیه استان بوشهر در این رقابتها باید به مصاف رقیبانش برود.

تیم بوشهری که تمریناتش را از سر گرفته با جذب سهمیه های بومی با تجربه و البته چند جوان با انگیزه میخواهد در این مارتن فوتبالی برای صعود بجنگد! اتفاقی که بسیار سخت اما شدنی است .

خرمزی در این تایم زمانی و با تجربه چند دهه حضور در ایرانجوان نشان داده از کار کردن با جوانها ترسی ندارد ولی این مهم را به خوبی میداند که این بار ماجرا چقدر با اهمیت است که تیم قدیمی شهر بوشهر برای رسیدن دوباره به لیگ دسته دوم باید از یک راه پر پیچ و خم هجده هفته ای به سلامت عبور کند.

ایرانجوان به اندازه کافی جوان با انگیزه دارد ،با تجربه های با سابقه صعود هم جذب کرده که احتمالا طی روزهای آتی سه چهار مهره با تجربه غیر بومی هم اضافه شوند تا برای اولین بازی در یزد ، یک ایرانجوان آماده را شاهد باشیم.

این مرحله از حضور در لیگ دسته سوم را ایرانجوان در سالهای اخیر تجربه نکرده بود و حالا چالش پیش رو با حمایت مسئولان باشگاه و حضور حداکثری در بازی های خانگی توسط هواداران شاید یک بازگشت رویایی را رقم بزند!/ فوتبال بوشهر

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.