کمک های سلیقه ای اداره کل ورزش و جوانان به تیم های ورزشی

به گزارش ورزش آزاد؛ ورزش استان بوشهر چند سالی هست که با فراز و نشیب های فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند، چه در ورزش های گروهی و چه انفرادی. سقوط تیم های کشوری به دسته های پایین تر حال ورزش استان را بد کرد و قهرمانی در ورزش های انفرادی مثل مدال های رنگارنگ در کشتی، تکواندو و ورزشکاران پارالمپیک گرفته تا ورزش های ساحلی (والیبال، هندبال و فوتبال). ورزش بسته به موفقیت آن می تواند روحیه جامعه را شاد یا غمگین نماید.

ورزش استان در سالیان گذشته، مردم را با وجود شرایط دشوار زندگی در بوشهر پر نشاط نگه داشته بود ولی با سقوط تیم های فوتبالی به دسته های پایین تر، روحیه فوتبالی مردم بوشهر رو به ناامیدی رفته است.

مهدی طارمی بهترین بازیکن فوتبال ایران در اروپا، محمد محبی بهترین بازیکن فوتبال در خط حمله تیم ملی، مهدی قائدی در استقلال، محمدرضا شکیب خو در آلومینیوم اراک، ادیب زارعی دروازبان تیم ملی نوجوانان، مسلم مسیگر یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ساحلی ایران و حتی جهان، علی میرشکاری، محمد معصومی زاده، محمدجواد خسروی، محمد میهن دوست در فوتبال ساحلی ایران و همچنین در کشتی، تکواندو، دو و میدانی، قایقرانی، تیرانداری و دیگر ورزشکاران جوانی از این استان در کشور و جهان در حال افتخار آفرینی هستند.

باید از مدیرکل پرسید اگر بنا به کمک به تیم های خصوصی می باشد چرا به تیم پارس برازجان در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان در مسابقات کشوری حضور دارد کمک نکرده است؟ مگر تیم های کارگر بنه گز تنگستان ،گسار بوشهر یا دیگر تیم هایی که لیگ های کشوری حضور دارند جز استان بوشهر محسوب نمی شوند.

ورزش فوتبال یکی از پرطرفدارترین ورزش ها محسوب می شود که باید مسئولین نگاه ویژه ای به این ورزش داشته باشند و به تیم های مردمی و دولتی کمک شود تا از این طریق بتوان روحیه ورزشی و شادابی را در مردم زنده کرد، نه اینکه به تیم خصوصی کمک شود.

چرا حمایت های صورت‌گرفته سلیقه ای بوده و پیوست کارشناسی‌شده ندارد؟ چرا ورزش های انفرادی و گروهی دیگر در نگاه مدیرکل جایی نداشته است؟

سوالات زیادی در این خصوص مطرح است که انتظار می‌رود مسوولان پاسخگوی آنها باشند.

سایت ورزش آزاد آماده درج جوابیه از مسئولان مربوطه می باشد.

1 نظر
  1. محمد می گوید :

    برای مدیرکل متاسفم با این طرز فکرش

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.