گریه قایدی پس از شب رؤیایی (عکس)

به گزارش ورزش آزاد؛

 نمایش درخشان در دیدارهای تدارکاتی این نوید را می‌داد که مهدی قایدی با شروع مسابقات رسمی هم بتواند بازی‌های چشم‌نوازش را تکرار کند و شب گذشته نیز که در ورزشگاه اتحاد کلباء میزبان شارجه بودند، همین اتفاق را رقم زد، ولی عملکرد فوق‌العاده‌اش مانع از باخت آنها نشد.

مهدی قایدی با نظر فرهاد مجیدی در ترکیب اولیه اتحاد کلباء در هفته اول لیگ برتر امارات مقابل شارجه قرار گرفت که در جریان تساوی دو بر دو تیمش در نیمه اول، روی هر دو گل با یک نفوذ از سمت چپ زمین و ارسال خود و در ادامه با گرفتن یک ضربه ایستگاهی تاثیرگذار ظاهر شد و در نیمه دوم هم بازی خوبش را تکمیل کرد، اما این درخشش با امتیاز همراه نبود.

ستاره ایرانی اتحاد کلباء که گل سوم تیمش را در دقیقه ۶۰ با یک ضربه چیپ استثنایی به ثمر رساند و تیمش را پیش انداخت، این تصور را داشت که برنده این مسابقه هستند، ولی بخت با او و فرهاد مجیدی یار نبود.

شارجه در لحظات پایانی با درخشش پاکو آلکاسر دو گل وارد دروازه اتحاد کلباء کرد که در وقت‌های تلف‌شده فرارها و ارسال‌های خطرناک مهدی قایدی از جناح چپ به محوطه جریمه ثمری نداشت و این بازی با شکست چهار بر سه آنها همراه بود تا این ستاره ایرانی ریزنقش با گریه و ناراحتی زمین را ترک کند.

1911832
1911833

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.