افسوس می خورم که چرا نمی توانم مربیگری کنم

بازیکن سابق شاهین بوشهر:

به گزارش ورزش آزاد؛ ابوالفضل‌ مظفری بازیکن سابق شاهین بوشهر گفت: متاسفانه اینقدر ناراحتی و بدی تو فوتبال دیدم که هیچ آینده‌ای برای خودم نمی‌بینم!

لطفا خودتان برای خوانندگان ما معرفی کنید. 

با سلام ابوالفضل‌ مظفری هستم

متولد بوشهر در تاریخ سیزدهم ابان ماه ۱۳۶۷

سابقه ی بازی در تیم نونهالان و نوجوان و جوانان ملوان بوشهر

بعدش امیدهای تختی نهاوند لیگ کشور بودم و ۱۰ سال هم لیگ استان همدان بزرگسالان مشغول بازی بودم،بعدش سال ۹۰ نادری بوشهر بزرگسالان لیگ ۳ بودم،بعدش سال ۹۱ شاهین بوشهر قدیم بودم زیر نظر استاد حمید کللی فر،سال بعد یعنی سال ۹۲ شاهین مجددا بودم لیگ ۲ که متاسفانه تیم بعد ۴ ماه تمرین منحل شد،سال ۹۳ ب دلیل مشکل مالی مجبور شدم برم استقلال مخ بلند و سال اخر هم که سال۹۴ در خدمت تیم شاهین شهرداری بودم لیگ ۲ زیر نظر استاد کامیاب و رضا بازیاری و ایمان دشتی کار کردم و بعد از نیم فصل اول متاسفانه برای بار چهارم رباط زدم و کلا فوتبال حرفه ای رو گذاشتم کنار.

سال بعدش سال ۹۵ شروع کردم ب مربی گری با مدرک c آسیا، چندتا مدرسه فوتبال بودم و بعدش رفتم کمک مربی جوانان شاهین بوشهر شدم و متاسفانه با بی مهری زیاد مواجه شدم و آن ها را حلال نمیکنم.

سال بعدش رفتم جوانان والفجر هلیله.

سال بعد هم جوانان ایرانجوان و ۲ سال و نیم در خدمت تیم جوانان ایرانجوان بودم.

سال آخر که بهترین سال مربی‌گری ام بوده تو تیم جوانان کارگر بنه گز زیر نظر استاد و برادرم آقای ابراهیم شریفی کار کردم و سرپرست خوب و عزیزمون آقای عالی پور و آقای تکین بود و اقای عبدالله احتشامی عزیز هم که مربی دروازبان‌مون بود و خلاصه بهترین سال مربی‌گری بنده بود تو تیم جوانان کارگر بنه‌گز و مدیر عامل خوب و سالم آقای عالی نژاد بزرگ. من تو تیم کارگر بنه گز به کوچیکترین مشکل هم بر نخوردم چونکه از دم همه سالم بودند هیچ چیز بدی تو تیم و استاد شریفی و بقیه ندیدم.

تا اینکه شد هفته پنجم لیگ جوانان ما بازی داشتیم کارگر بنه گز و امید گناوه که اتفاقا روز تولدم ۱۳ آبان بود ، بازی شروع شد و متاسفانه ۲-۱ باختیم، متاسفانه صحنه ای بعد بازی دیدم که عزیزترین شاگردم و کسی که همه کار براش کردم و دوستش داشتم و همیشه به عنوان برادر کوچیکم بوده کاری کرد از حرکتش ناراحت شدم هم دلم شکست چونکه مثل برادرم دوستش داشتم و زیاد حق گردنش داشتم و باعث شد قید مربیگری را بزنم.

وضعیت مصدومیت شما به کجا کشیده شد؟ 

وقتی عمل چهارم رو انجام دادم بعد از آن شکر خدا مثل الان خوب شدم اما انقدر زشتی در این فوتبال دیدم که دیگر میل به ادامه بازی کردن نداشتم و ندارم.

 

چرا مدتی است که در تیمی مشغول نیستید؟

چون که فوتبال بوشهر متاسفانه خیلی فضای ناپاکی دارد خیلی ها مثل من بازی نکنند بهتر است و هر روز با چشم گریان فقط میرم تمرینات تیم های پایه و بزرگسالان استان رو نگاه میکنم و مسابقه ها رو نگاه میکنم و افسوس میخورم که چرا نمیتونم مربی‌گری کنم.

 

نظر شما در مورد وضعیت فعلی شاهین و ایرانجوان به عنوان بازیکن اسبق این دو تیم چیست؟ 

جوانان بومی ما دارند بخاطره غریب نوازی اذیت می‌شوند و همین بازیکنان بومی چوبش را می‌خورند با این همه پول که این شهر دارد اما آنقدر مشکلات هست که ضررش فقط بازیکن های بوشهری می‌بینند.

پارسال با تیم کارگر بنه گز همکاری داشتید این همکاری چقدر شرایط فوتبالی شما تاثیر مثبت داشت؟ 

واقعا کارگر بنه گز که بودم جز بهترین سال و سال های مربی گریم بنده بود با استاد ابراهیم شریفی و دیگر همکاران واقعا همکاری با آنها بسیار لذت بخش بود.

جا داره در آخر تشکر ویژه از رضا مظفری و مهرزاد میمنی و اقای سلمانی و اقای صغیری عزیز کنم که خیلی حق گردن من دارند از دکتر امینی عزیز هم تشکر میکنم که خیلی از لحاظ مالی کمک بنده حقیر کردند و کمک خیلی از جوان های بوشهری کردن دکتر امینی واقعا یک مرد به تمام معناست.

از استاد عبدالرحیم خرمزی و آقای سجاد مشایخ که ایشان هم دقیقا مثل دکتر امینی حق گردن خیلی از جوان های بوشهری داره افسوس هم دارم تو زندگی فوتبالیم و مربی گریم که هیچوقت نتونستم شاگرد استاد آرامش بشم تو فوتبال بازی کردن و هیچوقت نتونستم کمک ایشون بشم تو مربی‌گری واقعا که کار استاد محمود آرامش به جرات میگم که با تمام مربی‌ها فرق میکنه و بسیار مربی خوبی هست تشکر ویژه هم از رضا بازیاری دارم که همیشه حامی بنده بودن من چون مدرک حلال احمر دارم و خیلی چیزهای که به پزشکی تو فوتبالیست‌ها مربوط میشه وار‌د هستم شاید و شاید تو سال های آینده تو لیگ فقط و فقط بزرگسالان تو بخش دکتری تیم خدمت کنم به ورزشکاران

 

برای آینده خود چه برنامه ای دارید؟ 

متاسفانه آنقدر ناراحتی و بدی تو این فوتبال دیدم که اصلا آینده ای و فکری برای ورزش و فوتبال ندارم و فقط آرزوی موفقیت میکنم برای جوانان عزیز

 

نقش مطبوعات در روند روبه رشد جوانان چقد تاثیر دارد؟

آدم های زحمت کشی مثل شما واقعا خیلی خوب هستند و کمک میکنند برای پیشرفت بازیکن های نوجوان و‌جوان و‌حتی بزرگسالان مطبوعات بسیار تاثیر گذار هستند و نقش عمده ای دارند تو ورزش بوشهر و تمام ورزش کشور و به نوبه خودم‌ تشکر میکنم از تک تک عکاس ها و خبرنگار ها و زحمت کش هایی مثل شما

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.