نابودی شاهین بوشهر به نفع چه کسانی هست

به گزارش ورزش آزاد؛ لیگ دسته دوم فوتبال ایران در حالی تا دو هفته دیگر آغاز میشود که تیمهای شهرهای مختلف از جمله بندرعباس،نوشهر ،کرمانشاه با تداراک وسیع برای صعود به لیگ دسته اول آماده شده اند.

شاهین تابان تیم بوشهری حاضر در لیگ دسته دوم بلاتکلیف است و هنوز مشخص نیست تکلیف این همه بازیکن جوان و بومی که سال گذشته در این باشگاه فعالیت کردند چه خواهد شد!

در روزهایی که فوتبال در ایران یک صنعت غیر قابل کتمان محسوب می شود از شورای شهر گرفته شهرداری در بوشهر ،از گمرک تا نیروگاه توان کمک چند میلیاردی به یک تیم فوتبال را ندارند که مایه شرمساری و خجالت بوده و هست!

اصلا مهم نیست چه کسی یا چه کسانی شاهین را در دست داشته یا دارند اما این همه بازیکن بومی و مستعد حقشان این نیست مثل سال گذشته بدون تمرین و اردو فقط وارد لیگ شوند و از آنها انتظار معجزه داشته باشیم! شهرداری نوشهر با اکبر میثاقیان وارد لیگ دو شده و حداقل ۳۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند.شهرداری بندرعباس برای یک بازیکن بوشهری بالای یک میلیارد هزینه میکند آنوقت در شهر بوشهر دعوا بر سر این است که فوتبال را با خاک یکسان کنند.

استاندار بوشهر و دیگر مسئولین شهری باید این مهم را درک کنند که فوتبال و مستطیل سبز دلخوشی مردم ماست .شاهین با هر اسم پسوند سهمیه شهر بوشهر در لیگ دو است که باید با حداقل بودجه حمایت شود.

بازی کردن بچه های جوان از تنگستان و دیر و دیلم در این تیم یعنی اشتغال آنها،یعنی سر و سامان گرفتن دغدغه های مهم زندگی آنها ،پس در همین زمان اندک تکلیف این تیم را روشن کنید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.