شاهین و ایرانجوان نباشند دیگر کسی از نبودنشان گلایه نمی‌کند

اختصاصی؛

به گزارش ورزش آزاد؛ استان بوشهر در سال های نه چندان دور در لیگ برتر و لیگ آزادگان حضور داشت و بوشهری ها هر روز با فوتبال زندگی می کردند.

فوتبال در استان بوشهر معنای زندگی دارد و با وجود از دست رفتن فوتبالیست‌های با استعدادش در سال‌های گذشته اما این استان همچنان فوتبالیست‌های درجه یکی به فوتبال ایران معرفی می‌کند، هر هفته که شاهین و ایرانجوان بازی داشتند مردم استان بوشهر خوشحال بودند.

حضور تیم های شاهین و ایرانجوان در لیگ برتر و لیگ آزادگان حال هوایی تازه ای به ورزش دوستان داده بود و بحث ها و حواشی فوتبالی پیرامون این دو تیم در لیگ های کشوری، نقل محافل بود.

یکی از دل خوشی های مردم استان بوشهر فوتبال است که متاسفانه این هم به ناخوشی تبدیل شد.

تیم های شاهین و ایرانجوان، تماشاگران را در سرما وگرما به استادیوم شهید بهشتی بوشهر می‌کشاندند و خاطره‌های شیرینی را برای مردم رقم می‌زدند و امروز ما باید به دنبال احیای همان امپراطوری فوتبال در بوشهر باشیم که متاسفانه استان در آن دوران دور است.

تیم تراکتورسازی تبریز همزمان با شاهین به لیگ برتر کشور صعود کرد. اکنون این تیم تبریزی با کمک مسئولان استانی‌شان در لیگ برتر حضور دارد ولی متاسفانه دو تیم ریشه دار و دو تیم قدیمی کشور یعنی شاهین بوشهر و ایرانجوان بوشهر با ضعف مسئولان استان در لیگ برتر حضور ندارند، چرا استانی که روی پول خوابیده نباید در لیگ برتر تیم‌داری کند؟

تیمهای ریشه دار شاهین بوشهر و ایرانجوان بوشهر توانسته اند در بوشهر تیم های بزرگی را زمین گیر کند اما متاسفانه با بی تدبیری در حال نابودی هستند.

تیم فوتبال شاهین بوشهر بعد از سه فصل حضور در لیگ برتر ایران در فصل یازدهم به دسته اول لیگ ایران ( لیگ آزادگان) سقوط کرد و سپس در فصل ۹۲–۱۳۹۱ به لیگ دسته دوم فوتبال ایران سقوط کرد و تیم دیگر استان ایرانجوان هم در سال ۹۸ به لیگ سه کشور سقوط کرد که باعث ناراحتی هواداران شد.

چرا تیم های شاهین و ایرانجوان به این حال روز افتاده اند و کسی هم جوابگوی هواداران نیست.

در چند فصل گذشته استعدادهای درخشانی همچون مهدی طارمی، مهدی قائدی، حسین ماهینی، محمد محبی، دانیال ماهینی، محمد دانشگر، حسین بازیاری و … از جنوب به فوتبال معرفی شده‌اند

به گزارش ورزش آزاد؛ ظاهرا کسی شاهین و ایرانجوان را نمی‌خواهد، شاید می‌خواهند شاهین و ایرانجوان نباشند تا مدیران زیر سوال نروند، تا بی‌تدبیری‌ها و بی‌کفایتی‌ها رو نشود.

شاهین و ایرانجوان نباشند دیگر کسی نبودنشان گلایه نمی‌کنند اما اگر باشند ولی قوی ظاهر نشوند، مدیران سیبل انتقادات می‌شوند.

کاش اصلا این دو تیم ریشه دار نباشند تا رسانه‌ها و ورزش‌دوستان نیز از ضعیف بودنش این‌قدر حرص نخورند.

کاش اصلا شاهینی ها و ایرانجوانی ها نوظهور دیگر متولد نشوند تا دردسرهای مسوولین روز به روز بیشتر نشود.

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.