محکومیت ۲۷ میلیاردی استقلال در پرونده محبی!

به گزارش ورزش آزاد؛

روزنامه رکورد پرتغال در شماره امروز خود مدعی شد که استقلال در پرونده محمد محبی به پرداخت ۵۰۰ هزار یورو به باشگاه سانتاکلارا پرتغال محکوم شده است. خبری عجیب و شوکه کننده که نمی‌تواند خوشایند مدیران و هواداران باشگاه باشد.

این روزنامه پرتغالی از تیتر «محبی نیم میلیون یورو به سانتا کلارا می‌آورد» استفاده کرده و در شرح ماجرا نوشته است:

سانتا کلارا حدود نیم میلیون دلار از استقلال خواهد گرفت. موضوع، به تصمیم دادگاه داوری ورزشی (TAD) در مورد شکایت آزورایی ها (لقب سانتاکلارا) از صدرنشین فعلی لیگ ایران برمی‌گردد که محمد محبی را در فصل ۲۰۲۲ – ۲۰۲۳ به این باشگاه قرض داده بودند.

به گزارش رکورد، مبلغ قرارداد قرضی محمد محبی برای یک فصل ۲۵۰ هزار یورو بوده که باشگاه استقلال از پرداخت آن خودداری کرده است. سانتاکلارا پرونده را به فیفا برده که این باشگاه پرتغالی سپس به دادگاه داوری ورزش (TAD) شکایت کرده است.

پس از آنکه سانتاکلارا دلایل کافی را در این زمینه ارائه کرد، استقلال را نه‌تنها به پرداخت ۲۵۰ هزار یورو مبلغ رضایت نامه محکوم کرده بلکه آبی ها باید ۲۵۰ هزار یورو دیگر به عنوان بند پیش‌فرض این قرارداد به طرف پرتغالی پرداخت کند.

طبق ادعای رکورد، استقلال در مجموع باید ۵۰۰ هزار یورو به سانتاکلارا پرداخت کند. این در شرایطی است که آبی ها پیش از این مدعی بودند مبلغ رضایت‌نامه محبی را پرداخت کرده‌اند ولی به دلیل مشکلات بانکی و تحریم ها، این رقم به حساب سانتاکلارا واریز نشده است.

1948228

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.