باشگاه پارس برازجان را نجات دهید

قابل توجه مسئولان استان؛

به گزارش ورزش آزاد؛ فوتبال برازجان سالها در استان حرفی برای گفتن نداشت و خبری از تیم های سایپا، کشاورز، بهمن، اتحاد،برق، پاس، دخانیات نبود و فوتبال دشتستان از زمان دکتر مزدک گودرزیان و مهندس دلگرم دوباره‌ زنده و سر زبان ها افتاد.

باشگاه پارس با مدیریت قوی دکتر مزدک گودرزیان ورزش آزادمهندس غلامرضا دلگرم که از مدرسین فوتبال می باشد به نونهالان و نوجوانان آینده دار دشتستان زندگی دوباره دادند.

دکتر گودرزیان و مهندس دلگرم و گروهی که در اختیار داشتند توانستند رده های نونهالان و نوجوانان به لیگ برتر کشور برسانند و فوتبال دشتستان به کشور معرفی کنند.

مدیریت باشگاه پارس با یک برنامه ریزی قوی زمینی که متروکه و متعلق به آموزش و پرورش بود زنده کردند و با هزینه های میلیاردی فضای جدیدی برای ورزش دوستان آمده کنند.

مدیریت ‌پارس برنامه که برای آینده فوتبال دشتستان داشتند قراردادی که با آموزش و پرورش دشتستان بستند و آموزش و پرورش قبول کرده که مسئولان باشگاه پارس زیرساخت‌ها و امکانات در مجموعه فراهم‌ کنند و قرارداد بلند مدتی با پارس ببندند.

مدیران پارس هم امکانات و زیرساخت‌ها را فراهم کردند ولی متاسفانه زیر حرف خودشان زدند و دیدند یک مجموعه با همه امکانات آمده هست و فیل آموزش و پرورش هم یاد هندوستان کرد و مجموعه آکادمی پارس برازجان را به مزایده‌ گذاشت و زحمات چند ساله پارس را نادیده گرفتند.

نونهالان، نوجوانان در لیگ برتر کشور و جوانان پارس برازجان در لیگ استان با درخشش بازیکنان خود توانسته هم در بالای جدولی باشند، تیم پارس در لیگ برتر کشور در برابر تیم های بزرگ مثل فولاد، سپاهان فوتبال دشتستان را به رخ تیم های صنعتی بکاشند تیمی که پارس نائب قهرمان لیگ برتر نونهالان کشور شد.

با این مشکلاتی که برای پارس برازجان پیش آورده اند باید نظاره گر نابودی این باشگاه باشیم.

مسئولان آموزش و پرورش دشتستان و استان جوابگوی ورزش دوستان دشتستان باشند مجموعه پارس که با هزینه میلیاردی توانسته زیرساخت‌ها در زمینی که متروکه بوده زنده کنند جواب زحمات دوستان این بود اگر مسئولان آموزش و پرورش دشتستان و استان جوابیه در این موضوع دارند ایت سایت آمده درج در سایت می باشد.

مسئولان شهرستانی و استانی از آیت الله صفایی بوشهری، آیت الله حسینی بوشهری و استاندار بوشهر و نماینده مردم در مجلس در خواست داریم به کمک مجموعه پارس بیایند و نگذارند این مجموعه قوی نابود شود.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.