این ساکت الهامی را هرگز نمی‌شناسید!(عکس)

به گزارش ورزش آزاد؛

وصف حال ساکت الهامی را بعد از شکست تلخ مقابل صنعت‌نفت آبادان شاید بتوان از صحبت‌های مدیررسانه مس رفسنجان در ابتدای نشست خبری متوجه شد؛ جایی که او اعلام کرد به‌خاطر شرایط روحی سرمربی نارنجی‌پوشان راغب به حضور الهامی در کنفرانس مطبوعاتی نبوده اما خود این سرمربی علاقه‌مند به پاسخ‌گویی به خبرنگاران و مردم رفسنجان درباره شکست بوده است.

الهامی در طول ۹۰ دقیقه بازی دیروز مات و مبهوت در کنار زمین اتفاقات داخل چمن را تماشا می‌کرد و از اینکه موقعیت‌های پرشمار تیمش وارد دروازه نفت نشده و روی دو غافلگیری دروازه نارنجی‌پوشان باز شده ناراحت بود. او بعد از سوت پایان به سمت عبدالله ویسی و سایر اعضای کادرفنی نفت رفت و پیروزی را به آن‌ها تبریک گفت و در ادامه هم به تیم داوری بازی خسته نباشید گفت، اما از رنگ و روی پریده در تصاویر و لحن آرام صدایش در نشست خبری می‌شد ناراحتی شدید از اتفاقات تلخ را متوجه شد.

1958275
1958276

آرامش ظاهری سرمربی مس رفسنجان پوششی برای درون آشفته و ناراحتی او از اتفاقات عجیب فوتبالی برای تیمش محسوب می‌شد و این مسئله در نوع گفتار الهامی در کنفرانس مطبوعاتی هم مشهود بود. این جملات سرمربی مس رفسنجان را بعد از بازی بخوانید: «فوتبال خوبی بازی کردیم و نمی‌توانم به بازیکنان گلایه کنم و من مقصرم و شرمنده. وقتی تیم می‌بازد تیم بد است، همه چیز بد است و تعویض‌ها هم بد می‌شود و سر دسته بدها هم من هستم!»

با همه این‌ها الهامی حالا باید تیمش را از نظر ذهنی و روحی ریکاوری کرده و آماده دیدار حساس با سپاهان در هفته دوازدهم کند؛ او به عنوان سرمربی‌ای که در طول ۱۱ بازی آنقدر به خودش مسلط بوده که حتی یک کارت زرد هم از داوران در کنار زمین دریافت نکرده، برای بازگرداندن تیمش به ریل نتیجه‌گیری همه کار خواهد کرد. خصوصا اینکه تجربه نشان داده مس رفسنجان در بازی‌های بزرگ عملکرد بهتری به نمایش می‌گذارد و بازی خوب مقابل استقلال و برد مقابل ذوب‌آهن در اصفهان گواه این مسئله است.

1958277

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.