پیام دعوت رییس هیات اسکیت استان بوشهر برای حضور در انتخابات

به گزارش ورزش آزاد؛

“مردم باید آگاهانه پای صندوق‌های رأی بروند و انتخاب کنند. انتخابات جلوه‌ بسیار زیبا و جذاب مشارکت عمومی است؛ مؤثرترین وسیله برای این است که هر فردی بتواند آرمان ‌ها و خواست‌ها و مطلوبِ خود را در قالب اجرایی قرار دهد و آن را به تحقق نزدیک کند”.                        مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

انتخابات بعنوان مهمترین مؤلفه مردم سالاری دینی، از برجسته ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در طول ۴۵ سال گذشته به صورت مستمر و بی وقفه مشارکت آحاد مردم در سرنوشت سیاسی کشور را به منصه ظهور در آورده و هر دوره مؤثرتر از گذشته، دشمنان را از همه دسیسه ها و خدعه هاشان ناامیدتر کرده است.

انتخابات همانا صحنه باشکوهی از تجلی آرمان های بلند انقلاب اسلامی در تحقق نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور و بزرگترین سرمایه نظام مقدس اسلامی است و بدون تردید حماسه ای که با حضور میلیونی مردم پای صندوق های رأی رقم می خورد، تضمین کننده اقتدار نظام اسلامی ایران در عرصه های ملی و بین المللی بوده، هست و خواهد بود.

خلق این حماسه های بی نظیر، ملت ایران اسلامی و مردم ولایت مدار استان بوشهر روز جمعه ۱۱ اسفندماه هم یک بار دیگر با حضور پرشور و با بصیرت خود در انتخابات، برگ زرینی بر صیحفه سراسر افتخار تاریخ انقلاب اسلامی می افزایند و دشمنان قسم‌ خورده این مرز و بوم پرگهر را بیش از پیش ناامید خواهند ساخت.

اینجانب از همه مردم شریف استان دارالحماسه بوشهر، خصوصا ورزشکاران و پهلوانان عزیز دعوت می کنم با حضور گسترده و بانشاط خود، بر افتخارات این استان مانند همیشه بیفزایند و پوزه ی دشمنان این سرزمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر خاک بمالند .

وعده ی دیدار ما ۱۱ اسفند پای صندوق های رای.            مصطفی جمالی (رییس هیات اسکیت استان بوشهر)

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.