رسمی: معارفه لوکادیا با پیراهن پرسپولیس!

یورگن لوکادیا به صورت رسمی به تیم دسته دومی آموریبیتا اسپانیا پیوست.

به گزارش ورزش آزاد؛

باشگاه آموریبیتا اسپانیا که در قعر جدول رده بندی لالیگا ۲ قرار دارد، یورگن لوکادیا را به خدمت گرفت. مهاجم هلندی که در ابتدای فصل گذشته به پرسپولیس پیوست و توانست در مدت حضور در این تیم نمایش قابل توجهی در ترکیب سرخپوشان داشته باشد و در صدر جدول گلزنان لیگ برتر ایران قرار بگیرد، در حالی دومین سطح فوتبال اسپانیا را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد که پرسپولیس را هم خواهان خود می‌دید.

1997693
نکته عجیب درخصوص حضور لوکادیا در تیم جدیدش این است که باشگاه آموربیتا  در پوستر معرفی این بازیکن، از تصویر او با لباس پرسپولیس استفاده کرده است.

 

مدیران باشگاه پرسپولیس که این مهاجم باتجربه را در کمیته انضباطی فیفا به پرداخت ۳۲۴ هزار یورو محکوم کرده بودند، امیدوار بودند با استفاده از این طلب و نیاز لوکادیا به تقسیط این پول، او را با توجه به نیاز پرسپولیس به مهاجم جذب کنند و مصاحبه‌هایی هم در این خصوص داشتند، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

مهاجم سابق برایتون که از تیم بوخوم به جمع قرمزهای پایتخت اضافه شده بود، پس از جدایی از پرسپولیس پیش از دربی سال گذشته به چین رفت و پس از نزدیک به یک سال بازی در این تیم، حالا راهی لیگ دسته دو اسپانیا می‌شود. جایی که فاصله هفت امتیازی آموریبیتا با منطقه امن جدول با توجه به بازی‌های باقی مانده حاکی از کار دشوار قعرنشین لالیگا دو برای فرار از سقوط است.

1997696
لوکادیا در ۹ بازی در لیگ ایران جمعا شش گل به ثمر رساند که با میانگین هر ۱۲۶ دقیقه یک گل، عملکردی قابل قبول در سطح لیگ ایران محسوب می‌شود.

 

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره احتمال بازگشت لوکادیا به پرسپولیس نیز شنیده می‌شد. جدایی نبیل باهویی و شهاب زاهدی سبب شد تا هواداران از حضور دوباره این مهاجم هلندی در لباس تیمشان استقبال کنند، اما این بازیکن با انتخاب عجیبی که داشت، راهی تیم قعرنشین لالیگا ۲ شد تا به فوتبالش در این کشور ادامه دهد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.