شب درخشان کریس

سه گل و دو پاس گل: رونالدو مهارناپذیر است

به گزارش ورزش آزاد؛

هنوز مدت زیادی از بازی‌های ملی و انتقادات رسانه‌ها و برخی هواداران از کریستیانو رونالدو نگذشته است. ستاره پرتغالی در بازی تیم ملی مقابل اسلوونی حضور کاملی داشت اما موفق نشد مانع شکست ۲-۰ تیمش شود.

از لحظاتی پس از بازی رونالدو زیر بار انتقادات فراوان قرار گرفت. رسانه‌ها و بسیاری از هواداران رونالدو را «تمام‌شده» و «بازیکنی نزدیک به خط پایان» معرفی کردند و مدعی شدند که او دیگر نمی‌تواند در بازی‌ها تأثیرگذار ظاهر شود.

همه فراموش کرده بودند که او یک بازیکن عادی نیست. او کریستیانو است. کسی که همیشه پس از شرایط سخت خودش را نشان داده و ثابت کرده که پایان برای او معنایی ندارد. او بارها در رئال مادرید و دیگر باشگاه‌ها این کار را انجام داده و حالا در النصر هم پس از چند روز سخت موفق شد شبی به‌یادماندنی رقم بزند.

در دیداری از هفته بیست و ششم لیگ عربستان، النصر مهمان ابها است. آنها فاصله زیادی با الهلال صدرنشین دارند و به نوعی قهرمانی را از دست داده‌اند اما سوگند خورده‌اند که تا آخرین لحظه بجنگند.

نفر اول لیست مبارزان رونالدو است. او در دقیقه ۱۲ پس از اینکه عبدالماجد السلهیم پشت محوطه جریمه سرنگون شد موقعیتی فوق‌العاده به‌دست آورد. ضربه آزاد که همیشه تخصص رونالدو بوده بهترین فرصت برای شروع شبی درخشان بود. او موشکی زمینی را از میان دیوار دفاعی عبور داد و در حالی‌که دروازه‌بان از سرعت و قدرت ضربه مبهوت مانده بود، توپ به تور دروازه چسبید.

2006486
2006487

 

این گل اما خیال رونالدو را راحت نکرده بود. یک گل از روی ضربه کاشته در هر بازی را هر بازیکنی می‌تواند انجام دهد، اما تکرارش آن هم در کمتر از ۱۰ دقیقه کار هر کسی نیست. در دقیقه ۲۰ او خودش ضربه آزاد را در سمت چپ به‌دست آورد. مانند همیشه خودش پشت توپ ایستاد و این بار ایده‌ای متفاوت از گل اول را امتحان کرد. او توپ را از بالای دیوار دفاعی عبور داد و به سمت موافق دروازه فرستاد. دروازه‌بان باز هم بهت‌زده بود و هیچ واکنشی نشان نداد تا گل دوم و اتفاقی کم‌سابقه رقم بخورد.

2006488

 

رونالدو در دقیقه ۳۳ هم روی گل سوم تأثیرگذار بود. او توپ را از سمت چپ به مقابل دروازه فرستاد و سادیو مانه موفق شد توپ را به تور بچسباند تا النصر در یک موقعیت عالی قرار بگیرد.

اگر فکر می‌کنید این پایان نیمه اول بود،‌ حتی کریستیانو را نشناخته‌اید. در دقیقه ۴۲ پاس ارسالی از بین مدافعان حریف گذشت و در پشت محوطه به رونالدو رسید. با توجه به اینکه دروازه‌بان حریف از چارچوب خارج شده بود، ستاره پرتغالی تصمیمی هوشمندانه گرفت. او از همان پشت محوطه ضربه‌ای چیپ را روانه دروازه کرد و موفق شد هت‌تریکش را با یک گل دیدنی دیگر کامل کند.

2006489

 

لحظاتی پیش از پایان نیمه اول هم رونالدو در مقابل دروازه، توپ را به السلهیم پاس داد و با گلزنی این بازیکن، یک پاس گل دیگر هم به نام رونالدو ثبت شد. سه گل و دو پاس گل در فقط یک نیمه عملکردی ماندگار و تاریخی برای رونالدو و النصر است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.