ایستگاه سی و یکم و سه دیدار متفاوت؛

پپ، ارتتا و کلوپ: شطرنج سه نفره تکنسین‌های انگلیس

به گزارش ورزش آزاد؛

هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس قرار است از امشب آغاز شود و لیورپول، آرسنال و منچسترسیتی سه مدعی اصلی قهرمانی قرار است فردا شب و پس فردا شب بازی‌های خودشان را انجام دهند.

این شطرنج سه نفره که حالا یورگن کلوپ، میکل ارتتا و پپ گواردیولا دنبال خواهند کرد تبدیل به طرح جدید بلیچر ریپورت شده است و در این هفته از لیگ برتر انگلستان، آرسنال با لوتون تاون، منچسترسیتی با استون ویلا و لیورپول با شفیلدیونایتد دیدار دارند.

2006538

 

در جدول فعلی لیگ برتر انگلستان، لیورپول ۶۷ امتیازی است و بعید است در جدال مقابل شفیلد یونایتد دچار مشکل شود اما آرسنال با ۶۵ امتیاز، مقابل لوتون قرار می‌گیرد که علی رغم پشت سر گذاشتن نخستین فصل خودشان، تیم سرسختی نشان داده؛ همچنین منچستر سیتی با استون ویلا رو در رو می‌شود که آنها هم شرایط متفاوتی نسبت به آغاز فصل دارند، اونای امری مهاجم اصلی تیمش را در اختیار ندارد  می‌داند پیروز شدن برابر سیتیزن‌ها، آنها را کاملا از کورس قهرمانی خارج می‌کند.

قطعا رقابت این سه تیم تا پایان فصل ادامه دارد و می‌تواند با تراژدی‌های بسیار زیادی همراه شود و در این بین بسیاری از کارشناسان عقیده دارند رقابت قهرمانی تا آخرین دیدار فصل ادامه خواهد داشت.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.