تجلیل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از مدیر کل ورزش و جوانان استان

به گزارش ورزش آزاد؛ در مراسم تجلیل و اختتامیه رویداد رسانه در بحث انتخابات از یاسر جمالی مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر بعنوان یکی از مدیران برتر دستگاه های اجرایی در پوشش انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال ۱۴۰۲ تقدیر شد.

اکبر پورات در مراسم تجلیل و اختتامیه رویداد رسانه در بحث انتخابات با تبریک گرامیداشت روز معلم و کارگر اظهار داشت: انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲ از اهمیت ویژه ای برخوردار بود و در همین راستا رسانه ها با فعالیت مستمر در حوزه تبیین و در راستای امیدآفرینی بر تهاجم دشمن به خوبی نقش آفرینی کردند که از زحمات آنان قدردانی می کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: حرکت دیگر دشمنان اخلال در روند برگزاری انتخابات از طریق اقدامات ضدامنیتی بود که با برگزاری منظم شورای تامین، فعال کردن کمیته های اطلاعاتی و امنیتی و حفاظت از زیرساخت های استان و نشست های تعاملی با دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی استان گام های موثری برداشته شد تا شاهد انتخاباتی باشکوه و در اوج آرامش باشیم.

وی با بیان اینکه جلسات شورای فضای مجازی و اطلاع رسانی در استان بوشهر به صورت منسجم برگزار شد، عنوان کرد: همچنین نشست های مختلفی با اقشار و گروه های مختلف مردمی، جلسات با فرمانداران و بخشداران، دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها در تحقق حماسه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد.

پورات افزود: طبق نظرات و گزارش هایی از صاحبان تجربه در ادوار مختلف، هماهنگی بالایی در تمام سطوح از جمله هماهنگی ستاد انتخابات، هیات نظارت، هیات اجرایی، هیات بررسی تبلیغات و ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در استان شاهد بودیم.

وی گفت: در انتخابات ۱۴۰۲ به مقوله آموزش توجه جدی داشتیم و با استفاده از نیروهای جدید با آموزش مستمر و هدفمند شاهد کمترین اختلال در روند برگزاری انتخابات بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در ادامه از زحمات و اقدامات ارزشمند صداوسیمای مرکز بوشهر به ویژه راه اندازی ۴ شبکه اختصاصی حوزه‌های انتخابیه استان تقدیر کرد و افزود: در این راستا از زحمات تمامی اصحاب رسانه و شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد به سبب اهتمام اجرای این رویداد خوب قدردانی می کنم.

در این نشست از یاسر جمالی مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر بعنوان یکی از مدیران برتر دستگاه های اجرایی در پوشش انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال ۱۴۰۲ تقدیر شد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.