رختکن پرسپولیس حامی بزرگ آرمان رمضانی

به گزارش ورزش آزاد؛ در روزی که پرسپولیس با سه گل شهرخودرو را شکست داد و به یک برد با ارزش رسید آرمان رمضانی مهاجم این تیم شرایط متفاوتی داشت.

آرمان رمضانی مهاجم ۲۸ساله پرسپولیس که در این فصل از سایپا به این تیم پیوسته در بازی با شهرخودرو در ترکیب اصلی یحیی گل محمدی به میدان آمد. رمضانی در این بازی نمایش بدی در روند بازی گروهی تیم نداشت اما دو فرصت بسیار خوب گلزنی را از دست داد تا در روزی که پرسپولیسی ها از این برد شاد بودند این مهاجم انتقادهای تندی را تحمل کند.

گل محمدی در این بازی آرمان رمضانی را به مهدی عبدی در خط حمله ترجیح داده و مهاجم نوک بلند قد را در کنار سیامک نعمتی بازی داده بود اما هیچکدام از مهاجمان در مسابقه ای که پرسپولیس سه گل زد نتوانستند برای این تیم گلزنی کنند.

رمضانی که در نیمه اول بازی یکی دو پاس خوب با سر و پا در زمین داد و در روند کار تیمی موثر بازی می کرد در موقعیتی که فراهانی دروازه بان شهرخودرو از دروازه بیرون آمده بود با ضربه آرام توپ را به خارج زد. او در ابتدای نیمه دوم هم یک موقعیت تک به تک را خراب کرد تا در حالی که هنوز بازی در جریان بود انتقادها و ترول هایی از او در فضای مجازی و در ابعاد گسترده منتشر شود.

البته که انتقادات از زمان انتقال رمضانی از سایپا به پرسپولیس وجود داشت و حتی شایعاتی نیز درباره خارج کردن نام او از فهرست پرسپولیس نیز منتشر شد که باشگاه هربار این شایعات را تکذیب کرد و بر ادامه کار این مهاجم مهر تایید زد.

او که در لیگ قهرمانان و با نمایش درخشان عیسی آل کثیر کمتر به بازی گرفته می شد در سه بازی ابتدایی لیگ برتر نیز بازیکن جانشین مهدی عبدی بود اما عدم گلزنی مهاجم پرسپولیس در سه بازی ابتدایی باعث شد تا گل محمدی در این بازی به رمضانی فرصت بازی در ترکیب اصلی را بدهد اما فشار انتقادات بعد ازپایان بازی به حدی بود که حتی رختکن پرسپولیس را تحت تاثیرقرار دارد.

رمضانی در زمان خروج ورزشگاه با هیچ خبرنگاری مصاحبه نکرد با اینحال انتقادها چه دیروز و چه امروز در رسانه ها با شدت ادامه پیدا کرد به طوری که برخی از کانال های هواداری پرسپولیس ضمن اعتراض به بازی این بازیکن ، پرسپولیس را در برابر شهرخودرو تیمی ده نفره دانستند.

حتی حمایت گل محمدی در کنفرانس خبری از مهاجم تیمش هم نتوانست از شدت انتقادات کم کند. یحیی بعد از بازی درباره نمایش رمضانی گفت:”آرمان به جز زدن ضربات آخر در دیگر دقایق خوب بازی کرد، دوندگی خوبی داشت و روی هوا هم مسلط بود و خیلی توپ به بچه ها رساند. دو گل مسلم می‌توانست بزند اما در این مسئله بی دقت بود. این که یک فوروارد چنین موقعیت هایی را از دست دهد، طرف دیگری هم دارد که آن هم قرارگیری در موقعیت خوب است. باید بیشتر روی ضربات آخر کار کنیم و نمی‌توانیم نسبت به این بازیکن خیلی راحت ناامید باشیم. باید کار کنیم و بیشتر روی نقطه ضعف ها تمرین کنیم.”

 

حرف های سرمربی پرسپولیس هرچند شکل حمایتی داشت اما این نقد را هم به مهاجم تیمش عنوان کرد که در زدن ضربات آخر بی دقت بوده است. با اینحال حجم و نحوه انتقاد از رمضانی واکنش بازیکنان را به همراه داشت.
بازیکنان پرسپولیس از مهاجم این فصل تیم حمایت کرده و بعد از بازی از او دلجویی کرده اند. بزرگترهای تیم با دلداری دادن به رمضانی از او خواسته اند که تمام تمرکز و تلاشش را روی فینال لیگ قهرمانان بگذارد تا بتواند شرایط را کاملا تغییر داده و به نوعی جواب انتقادها را با نمایش خوبش بدهد.

اتفاقات بازی شهرخودرو می تواند یک نقطه مهم در کارنامه فوتبالی آرمان رمضانی باشد. او اگر بتواند از دل این انتقادات با انگیزه و تلاش بیشتر و البته نمایش خوب همراه با گلزنی بیرون بیاید آن وقت وضعیت را برای خودش ۱۸۰ درجه تغییر خواهد داد.

 

حامد لک، دروازه‌بان پرسپولیس هم با انتشار تصویری از آرمان رمضانی از او حمایت کرد و به او قوت قلب داد

 

در این هفته ها نه فقط رمضانی که مهدی عبدی و دیگر مهاجمان پرسپولیس تحت فشار هستند؛ این تیم در فصل اخیر چند نیروی تهاجمی کلیدی اش را از دست داده است؛ علی علیپور و عیسی آل کثیر بازیکنان مهمی در خط حمله پرسپولیس بودند و نبود آن ها فشار زیادی را روی مهاجمان جانشینشان وارد کرده است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.