مجوز خروج امتیاز تیم شاهین تابان بوشهر به خارج از استان را صادر نمی کنم

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر:

به گزارش ورزش آزاد؛ یاسر جمالی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در خصوص خروج امتیاز شاهین تابان بیان داشت: مجوز خروج امتیاز تیم شاهین تابان بوشهر به خارج از استان را صادر نمی کنم.

یاسر جمالی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در خصوص خروج امتیاز شاهین تابان بیان داشت: مجوز خروج امتیاز تیم شاهین تابان بوشهر به خارج از استان را صادر نمی کنم.

سر پرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با توجه به بیانیه شورای اسلامی شهر بوشهر در خصوص صدور مجوز فروش تیم شاهین تابان به خارج از استان، اینجانب بعنوان متولی ورزش در استان بوشهر اجازه خروج امتیاز این تیم را به خارج از استان نمی دهم.

یاسر جمالی افزود: این سهمیه متعلق به مردم استان بوشهر است و یک فرصت طلایی که در اختیار جوانان استان می باشد و با خروج این امتیاز این فرصت نیز از بین خواهد رفت .

وی اضافه کرد: فعالیت این تیم باعث شور و نشاط در بین جوانان گردیده، هواداران پرشماری دارد و همچنین بیش از ۸۰ خانواده، زندگی مالی و ورزشی آنان با این باشگاه عجین شده است.

سر پرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان داشت: این استان ورزشکاران بزرگی همچون مهدی طارمی ، مهدی قایدی، محمد محبی و فوتبالیست های بزرگ دیگر را از تیم های شاهین و ایرانجوان به سطح اول فوتبال کشور، تیم ملی و اروپا معرفی کرده است و هم اکنون در رده های پایه جزو ۵ استان برتر کشور هستیم.

جمالی تصریح کرد: با وجود سرمایه های بزرگ فنی و فوتبالیست های بسیار مستعد استان تنها راه انتقال و معرفی فوتبالیست های استان به سطح اول کشور همین باشگاه های های شاهین و ایرانجوان هستند.

جمالی خاطر نشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر بعنوان حامی تیم های ورزشی در رشته های مختلف ظرفیت محدودی دارد که با حدود ۴۶ هیات ورزشی در استان و اعزام تیمهای ورزشی در رده های مختلف ، جوابگوی همه نیازمندی هیئت ها و باشگاه های استان نیست.

وی گفت: حمایت از این تیم ها و سرمایه های ورزشی وظیفه دستگاه ورزش است و ما در حال تلاش برای جذب منابع مالی و اسپانسر هستیم که این مهم در حال رایزنی است.

سر پرست اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: یک بخش دیگر از مشکلات این تیم ها به وضعیت غیر حرفه ای مدیریت این باشگاه هابر میگردد؛ با توجه به عدم ثبات در مدیریت این باشگاه ها هر سرمایه گذاری به راحتی ورود نمی کند و این مسئله باید مدیریت شود که مهمترین راه حل برای کمک به این باشگاه ها استفاده از تجربه صاحب نظران و پیشکسوتان، حسن نظر ، گذشت و دلسوزی صاحبان رای و اعضاء هیئت مدیره این باشگاه ها است تا مسیر جذب اسپانسر نیز برای این باشگاه ها هموار شود.

وی در پایان گفت: از مدیریت ارشد استان و هر چهار نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی درخواست داریم بصورت واحد و هماهنگ از تیم های شاهین و ایران جوان و سایر تیم های ورزشی استان حمایت کنند و کمک به این تیم ها را که با حداکثر ۳۰ میلیارد تومان در سال ساماندهی می شوند در اولویت قرار دهند.

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.