طارمی مشکلی دارد شاید توافق به هم بخورد

به گزارش ورزش آزاد؛ در شرایطی که روز گذشته روند مذاکرات میان میلان و پورتو شتاب مثبتی گرفته بود، اما به یکباره برخی مسائل سبب شد تا کار پیوستن مهاجم ایرانی به روسونری با موانعی مواجه شود و یکی از بزرگترین انتقال های فوتبال ایران حداقل تا این لحظه شکل نگیرد.

فابریتزیو رومانو، بزرگترین خبرنگار فعال در بازار نقل و انتقالات فوتبال دنیا، شب گذشته مهمان یک برنامه اینترنتی در شبکه اجتماعی توییچ بود و در بخشی از صحبت هایش، به تشریح آخرین وضعیت انتقال طارمی به میلان پرداخت.

رومانو در این خصوص اعلام کرد که میلان و پورتو مشکلی با هم ندارند و برای انتقالی به رقم ۱۵ میلیون یورو نیز به توافق رسیده اند ولی اکنون اختلافات به وجود آمده از سمت بازیکن (طارمی) است.

معروف ترین خبرنگار حوزه نقل و انتقالات همچنین اعلام کرد که نمی خواهد به این معامله بدبین باشد و تنها قصد دارد واقعیت ها را بگوید چرا که یک سری مسائل وجود دارد و او قصد ندارد آن را بیان کند اما طرفین باید برای حل آن تلاش کنند. مسائلی که از سمت طارمی است و روسونری در تلاش برای برطرف کردن این مشکلات است.

1918295

 

طبق گزارش کالچومرکاتو، آخرین مسائل در مورد قرارداد طارمی از کمیسیون درخواستی ایجنت های او و ژرژ مندس به میلان ناشی می شود. به علاوه، روسونری از نحوه درخواست پورتو برای بازنگری شرایط در اواخر گفتگوها خوشش نیامد. این معامله در حال حاضر همچنان ادامه دارد و خوش بینی متوسطی وجود دارد که به هر حال انجام خواهد شد.

این در شرایطی است که دنیله لونگو، خبرنگار کالچو مرکاتو در آخرین توئیت خود اعلام کرد که میلان امروز صبح دوباره برای جذب طارمی تلاش می کند. وضعیت در حال پیشرفت، سخت تر از دیروز اما همچنان شرایط پابرجاست.

 

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.