دلیل عجیب انصراف قطری‌ها از خرید یونایتد: پولداریم!

به گزارش ورزش آزاد؛

پس از این که خانواده گلیزر اعلام کردند قصد فروش باشگاه منچستریونایتد را دارند، شیخ جسام بن حامد آل ثانی بلافاصله پیشنهاد قابل توجهی را ارائه کرد.

او امیدوار بود که خیلی زود با مدیران یونایتد به توافق برسد و قراردادی را امضا کند که مالکیت تمامی باشگاه یونایتد را به او اهدا می‌کرد اما شرایط به شکل کاملا متفاوتی پیش رفت تا در نهایت سر جیم راتکلیف بتواند ۲۵ درصد از سهام این باشگاه را خریداری کند.

انتقادات بسیاری در طول چند ماه گذشته از مخالفت گلیزرها با پیشنهاد هنگفت این سرمایه‌دار قطری مطرح شده بود اما حالا به نظر می‌رسد که آنها خیلی هم تقصیر خاصی در کناره‌گیری او از خرید این باشگاه نداشتند.

1979729

مدیران یونایتد بر اساس قوانین از شیخ جاسم خواسته بودند که مدارکی را برای اثبات داشتن نقدینگی و همچنین منبع درآمد و بودجه‌ای که در اختیار دارند ارسال کنند اما تنها کاری که او انجام داد این بود که پیشنهاد مالی بالاتری را ارائه کرد چون ظاهرا معتقد بود که میزان ثروتش مشخص است و نیاز به اثبات ندارد.

او حتی هشداری هم در این باره دریافت کرده بود اما توجهی به این موضوع نداشت و در نهایت هم تصمیم گرفت که پیشنهادش را پس بگیرد و از روند رقابت برای خرید سهام یونایتد کنار کشید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.