اشتباه عجیب مدیر لیگ عربستان: خسته‌ام کردند!

به گزارش ورزش آزاد؛

سرمایه‌گذاری عجیب و باورنکردنی چند میلیارد دلاری عربستانی سعودی روی فوتبال واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته که بسیاری از آنها انتقاد از این کشور بوده است.

بسیاری معتقد هستند که این اقدام از سوی مقامات دولت عربستان به این معناست که آنها قصد دارند وجهه این کشور را به این شکل تغییر دهند و در واقع دست به “ورزش‌شویی” زده‌اند و به همین دلیل نباید فریب این اقدامات را خورد.

امنالو که پیش از این سابقه بازی در تیم ملی نیجریه و کار در باشگاه چلسی به عنوان مدیر فنی را داشته است، حالا مدیر ورزشی لیگ فوتبال عربستان است و در گفت‌وگو با SVT در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت: «ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که مردم این حق را دارند که نظرات‌شان را ابراز کنند.

1982461

من سیاستمدار و پلیس اخلاقی نیستم. کار من این است که به اینجا بیایم و به این پروژه فوق العاده و بلندپروازانه کمک کنم تا رقابتی جذاب و سرگرم‌کننده را خلق کنیم که مردم این کشور بتوانند به آن افتخار کنند.»

پس از آن هم سوالی درباره ادعای سان که بسیاری از افراد خارجی از حضور در عربستان پشیمان هستند مطرح شد که او گفت پخش کردن شایعات غیرضروری کار آسانی است و مصاحبه به پایان رسید.

اما امنالو خیلی زود اتاق را ترک کرد و فراموش کرد که میکروفنش را خاموش کند و صحبت عجیبی با همکارش داشت که نشان می‌دهد از انتقادها عصبانی است. او به همکارش گفت: «همیشه باید حرفی از ورزش‌شویی بزنند. ورزش‌شویی لعنتی.»

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.