ابهام بزرگ: چرا قایدی برابر قطر بازی نکرد

به گزارش ورزش آزاد؛

شکست تیم ملی ایران برابر قطر در شرایطی که ملی پوشان بهترین فرصت ممکن برای کسب قهرمانی آسیا را داشتند، تلخ و غیرقابل باور است. با توجه به صعود اردن به فینال، به نظر می‌رسید که فینال به مراتب راحت‌تری در انتظار ملی پوشان باشد ولی موضوع اصلی یعنی رسیدن به بازی پایانی تحقق پیدا نکرد.

یکی از سوالات مهم پیرامون شکست تیم ملی، به عدم حضور مهدی قایدی در زمین مسابقه برمی‌گردد. بازیکنی که در دور گروهی خوش درخشید و یکی از ستاره‌های تیم ملی بود و توانست دروازه فلسطین و هنگ‌کنگ را باز کند، ۹۰ دقیقه برابر قطر روی نیمکت نشسته بود.

1988361

این اتفاق در شرایطی رخ داد که عملکرد دیگر هم پستی‌های او در درون زمین، ضعیف و به دور از فرم همیشگی بود اما امیر قلعه‌نویی و کادرفنی تیم ملی ترجیح داد تا به‌جای قایدی، از شهریار مغانلو و رضا اسدی در خط حمله تیم ملی بهره ببرد.

در دقایقی که تیم ملی می‌توانست با حرکات انفجاری و دریبل‌های ریز قایدی، مدافعان قطری را از پیش رو برداشته و موقعیت خلق کند، اما این بازیکن ریز نقش روی نیمکت ماند تا عدم حضور او در زمین مسابقه به علامت سوالی تبدیل شود که احتمالا کادرفنی تیم ملی در بازگشت به تهران به آن پاسخ خواهد داد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.