سردار آزمون فقط قهرمانی آسیا را از دست نداد!

به گزارش ورزش آزاد؛

سردار آزمون در بازی ابتدایی جام ملت‌های آسیا با وجود اینکه به عنوان یار ذخیره وارد زمین شد، اولین گل خود را به ثمر رساند و با اینکه مقابل هنگ‌کنگ بازی کرد، در مصاف با امارات با ارسال دو پاس گل هنرمندانه نشان داد که چقدر روی فرم قرار دارد.

آزمون در بازی سوریه موفق به ثبت گل و پاس گل نشد، اما این اولین و آخرین بازی جام بود که سردار در زمین حضور داشت و موفق به انجام این کار نشد. آزمون در مقابل ژاپن ستاره بی‌چون و چرای ایران بود و در مصاف با قطر هم یکی از زیباترین گل‌های جام را روی خلاقیت فردی خود به ثمر رساند.

1988316
نمرات سردار آزمون در مسابقاتی که در جام ملت‎‌‌های آسیا به میدان رفت. او عملکردی شگفت‌انگیر در این دوره از مسابقات داشت ولی با حذف ایران سردار هم دیگر ناکام بزرگ فوتبال ایران لقب گرفت. البته او با فرم بسیار خوبی به تیم رم بازخواهد گشت و چهره خورد اعتماد ده روسی هم هست تا ماجراجویی خود را در سطح باشگاهی ادامه بدهد.

با وجود اینکه سردار با مصدومیت جزئی و در آستانه جام به اردوی تیم ملی اضافه شد، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت که در صورت صعود ایران به فینال و قهرمانی می‌توانست مدعی جدی عنوان بهترین بازیکن جام باشد، اما با از دست رفتن شانس رسیدن به فینال، فرصت کسب این جایزه انفرادی هم برای فوتبال ایران از دست رفت تا بار دیگر آه و افسوس برای‌مان بماند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.