درهای تیم ملی به روی جوان‌های لیگ باز شد

به گزارش ورزش آزاد؛

جام ملت‌های آسیا به پایان رسید و تیم ملی ایران در یک قدمی فینال از مسابقات کنار رفت تا پس از جام ملت‌ها آماده پوست‌اندازی و حضور بازیکنان جوان در لیست تیم ملی باشیم و با بررسی بازیکنان جوان شاغل در لیگ ایران جوان‌های مستعدی در دسترس امیر قلعه‌نویی قرار خواهند داشت تا با حضور در اردوی تیم ملی پشتوانه محکمی برای آینده فوتبال ایران ایجاد کنند.

در ادامه به بررسی تعدادی از بازیکنان مستعد و جوان فوتبال ایران که پتاسنیل حضور در اردوی تیم ملی را دارند خواهیم پرداخت:

علیرضا جعفرپور:

در خط دروازه علیرضا جعفرپور، گلرجوان شمس آذر با عملکرد خوبی که در این تیم داشته و ثباتی که در طول فصل از خودش نشان داده می‌تواند یکی از بازیکنان جوانی باشد که اولین اردوی ملی خود را تجربه خواهد کرد و شانس بالایی برای حضور در اردوی تیم ملی خواهد داشت، او با فیزیک مناسبت و توانایی فنی خوبی که از خود نشان داده آینده درخشانی را پیش روی خود می‌بیند.

1973775

 

سامان فلاح (۲۲ سال) – امین حزباوی (۲۰ سال)

در لیست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا سامان فلاح مسافر قطر شد و امین حزباوی مدافع لژیونر فوتبال ایران از حضور در جام ملت‌ها بازماند اما به نظر می‌رسد که در اردوی آینده تیم ملی هر دو بازیکن شانس حضور خواهند داشت و حتی در سال‌های آینده زوج خط دفاعی ایران را تشکیل دهند، فلاح در تیم گل‌گهر جایگاه ثابت خود را پیدا کرده است و برای این تیم به میدان می‌‌رود و امین حزباوی مدافع فنی ایران در تیم السد قطر مورد توجه سرمربی این تیم قرار دارد، دو مهره دفاعی جوان در اردوی آینده در دسترس امیر قلعه‌نویی قرار خواهند داشت.

1982604

 

حسین گودرزی (۲۲ سال)

مدافع چپ جوان تیم فوتبال شمس‌آذر در مقدماتی المپیک و مسابقات آسیایی هانگژو بازیکن مورد علاقه رضا عنایتی و انتخاب ثابت او برای پست دفاع چپ بود که در یک مسابقه هم در دفاع وسط بازی کرد، عملکرد خوب او در شمس آذر باعث شد تا استقلال و نکونام در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب این بازیکن باشند اما مسئولان شمس آذر اجازه جدایی به این بازیکن جوان ندادند، این بازیکن می‌تواند با حضور در اردوی تیم ملی رقیب قدرتمندی برای حاج صفی و محمدی باشد.

آریا یوسفی (۲۱ سال)

دفاع راست تیم سپاهان که در پست دفاع چپ و وینگر راست برای تیم مورایس به میدان رفته در جام ملت‌های آسیا هم در لیست نهایی امیر قلعه‌نویی قرار گرفت تا در صورت ناآماده بودن رضاییان به همراه صادق محرمی جناح راست تیم ملی را در دست بگیرد، این بازیکن جوان یکی از مستعد‌ترین بازیکنان کناری فوتبال ایران است که در چند پست به میدان می‌رود.

1994252

 

محمد قربانی (۲۲ سال)

هافبک دفاعی تیم سپاهان که در انتقالی غیر منتظره به لیگ روسیه ترانسفر شد و یکی از جدیدترین بازیکنان لژیونر فوتبال ایران است، فیزیک مناسب و قدرت جنگندگی قربانی مورد توجه مربیان او قرار گرفت و خیلی زود جایگاه خود را در فوتبال ایران پیدا کرد و به نظر می‌رسد او تمام فاکتورهای لازم برای حضور در اردوی تیم ملی را خواهد داشت.

محمدمهدی لطفی (۲۳ سال) عارف حاجی عیدی (۲۴ سال)

دو هافبک جوان تیم آلومینیوم در ترکیب این تیم عملکرد خوبی داشتند و با سبک فوتبالی خود جایگاه ثابتی در ترکیب سبزپوشان اراکی پیدا کردند و با ادامه روند خوبی که پیش گرفته‌اند می‌توانند جز بازیکنانی باشند که در اردوهای آینده تیم ملی حضور پیدا کنند.

1971161

 

محمدحسین اسلامی (۲۲ سال)

هافبک هجومی تیم فوتبال ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفت اما این انتقال صورت نگرفت، این بازیکن یکی از فانتزی‌بازهای فوتبال ایران است که قدرت حمل توپ بالایی دارد و می‌تواند در اردوی جدید تیم ملی مورد توجه امیر قلعه‌نویی قرار بگیرد.

1988770

 

محمد عمری (۲۴ سال)

وینگر جوان پرسپولیسی که برای خدمت سربازی به ملوان پیوست، قدرت حمل توپ و تکنیک بالای این بازیکن مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفت و خیلی زود به بازیکنی تاثیرگذار در تیم پرسپولیس تبدیل شد و امیر قلعه‌نویی هم می‌تواند از توانایی‌های او استفاده کند.

1988393

 

مهدی لیموچی (۲۳ سال)

وینگر تیم فوتبال آلومینیوم با سبک خاص فوتبالی که دارد به ستاره تیم مجتبی حسینی تبدیل شده و در مسابقات اخیر لیگ آمادگی بالایی از خود نشان داده، او سرعت و تکنیک بالایی دارد و در زدن ضربات آخر تخصصی بالایی از خود نشان داده، لیموچی هم یکی از بازیکنانی است که می‌تواند کادر فنی تیم ملی را برای سرمایه گذاری روی او امیدوار کند.

1999894

 

محمد عسگری (۱۸ سال)

بازیکن نوجوان فولاد خوزستان که به تازگی به ترکیب اصلی این تیم راه پیدا کرده نمایش درخشانی در لیگ برتر داشته و پس از جام جهانی نوجوان به ترکیب اصلی فولاد خوزستان رسید، این بازیکن خوش استیل و تکنیکی از بازیکنان مستعد لیگ است که حضور در اردوی تیم ملی می‌تواند روند پیشرفت او را سرعت بیشتری ببخشد.

سعید سحرخیزان (۲۰ سال)

مهاجم جوان گل‌گهر در این فصل ۵ گل به ثمر رسانده و نقش محوری و کلیدی در ترکیب تیم شهر سیرجان ایفا می‌کند، این بازیکن با انگیزه با دوندگی بالا، قدرت تمام‌کنندگی و تکنیک خوبی که دارد یکی از مهاجمان جوان و آماده فوتبال ایران است که حضور او در لیست تیم ملی دور از انتظار نخواهد بود.

1995538

 

بازیکنان دیگری هم هستند که در لیگ برتر ایران عملکرد خوبی داشتند و می‌توانند نظر کادرفنی تیم ملی را به خود جلب کنند، شما هم بازیکنان مستعدی که می‌توانند در اردوهای آینده تیم ملی حضور داشته باشند را برای ما بنویسید و لیست بالا را تکمیل کنید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.