تداوم روزهای خوب ستاره بوشهری

به گزارش ورزش آزاد؛

ستاره بوشهری ناجی روستوف در لیگ روسیه شد.

از هفته بیستم لیگ برتر روسیه، روستوف میزبان کراسنودار صدر جدولی بود که در پایان زردپوشان با درخشش مهاجم ایرانی خود به برتری دو بر یک رسیدند.

محبی در این دیدار ابتدا در بیست و پنجمین دقیقه گل اول را به ثمر رساند تا روستوف نیمه نخست را با برتری به رختکن برود. استپ سینه خوب و ضربه دقیق پای چپ محبی سبب شکل گرفتن یکی از زیباترین گل‌های ستاره بوشهری تیم ملی در لیگ روسیه شد.

در شروع نیمه دوم نیز نمایش تهاجمی میزبان ادامه داشت تا در شصت و یکمین دقیقه بازی محمد محبی موفق به گلزنی این بار با پای تخصصی شود و تیمش را با دوگل خود پیش بیاندازد.

در ادامه کار بازیکنان مهمان موفق به جبران یکی از گل‌های خورده در دقیقه شصت و ششم شدند اما در نهایت روستوفی‌ها با اداره کار موفق به حفظ نتیجه و کسب این سه امتیاز مهم خانگی شدند.

روستوف با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و موقتا به رتبه نهم جدول رسید. کراسنودار نیز با شکست مقابل یاران محبی با همچنان با ۳۹ امتیاز در صدر باقی ماند. البته بازی زنیت، نزدیک‌ترین تعقیب کننده کراسنوداری‌ها فردا برگزار خواهد شد و ممکن است صدر جدول دستخوش تغیرات شود. ضمن اینکه محبی تا اینجای رقابت‌ها موفق به زدن چهار گل با پیراهن تیمش شده است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.