درگیری شدید طارمی و قطری‌ها پس از بازی

به گزارش ورزش آزاد؛

لحظاتی پس از اینکه سوت پایان مسابقه تیم‌های ملی ایران و قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به صدا درآمد و مهدی طارمی به‌خاطر شکست سه بر دو و ناکامی در صعودشان به فینال این رقابت‌ها عصبانی بود، متوجه یک کُری‌خوانی روی سکوها شد که نسبت به آن واکنش سریعی نشان داد.

مهدی طارمی که در لحظات پایانی دیدار ایران مقابل قطر تعویض شد و شکست برابر عنابی‌ها را باور نداشت، پس از اینکه متوجه یک شعار از روی سکوهای تماشاگران ورزشگاه الثمامه شد، به سمت یک هوادار خاص هجوم برد تا جواب او را بدهد که تنش و درگیری در این لحظه به وجود آمد.

1988260
طارمی در ابتدا با این علامت سعی کرد تماشاگر قطری را به سکوت وادار کند که این حرکت در ادامه با واکنش بازیکنان حریف مواجه شد.

ستاره خط حمله تیم ملی ایران که در گلزنی مقابل قطر ناکام بود و به‌خاطر حذف تیمش با ناراحتی زمین را ترک می‌کرد، به‌خاطر شعار یکی از تماشاگران حریف به سمت او رفت ولی با ممانعت عبدالعزیز حاتم و احمد فتحی، دو ستاره خط میانی عنابی‌ها مواجه شد.

1988261
عبدالعزیز حاتم و احمد فتحی یقه پیراهن طارمی را گرفتند و نگذاشتند او به سمت تماشاگران قطری برود و درگیری شکل بگیرد.

حاتم و فتحی بلافاصله متوجه ناراحتی و حرکت مهدی طارمی به سمت جایگاه تماشاگران شدند و او را نگه داشتند تا درگیری شکل نگیرد و پس از آن هم برخی دیگر از بازیکنان قطر خیلی زود و با سرعت بالا وارد ماجرا شدند تا اجازه درگیری بیشتر را ندهند.

پس از بازیکنان قطری، کادر فنی و برخی دیگر از بازیکنان تیم ملی ایران هم وارد این غائله شدند تا اجازه ندهند درگیری شدت بگیرد ولی شلوغی در میانه و کنار زمین کاری کرد تا دوباره درگیری بین برخی از بازیکنان و کادر فنی ایران به وجود بیاید و تنش جدی بین طرفین شکل بگیرد.

دقایقی طول کشید تا این درگیری پایان پیدا کند که پس از آن هم جشن بازیکنان قطری در زمین چمن ورزشگاه الثمامه دوحه برپا شد.

1988262
1988263
1988264

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.