خنده جنجالی مسی به پنالتی‌زن ناکام اینترمیامی (عکس)

به گزارش ورزش آزاد؛

لیونل مسی نتوانست به ناکامی رابرت تیلور در بازی مقابل ویسل کوبه نخندد! تور پیش فصل اینترمیامی چهارشنبه شب پس از شکست در ضربات پنالتی مقابل ویسل کوبه به پایان رسید و چند هفته دشوار در السالوادور، تگزاس، عربستان سعودی، هنگ کنگ و ژاپن به پایان رسید.

پس از تساوی بدون گل در بازی به میزبانی توکیو، تیلور به عنوان پنالتی‌زن اینترمیامی انتخاب شد اما ناکامی او مسی را خنداند. تیلور شب گذشته نه یک، بلکه ۲ ضربه پنالتی را از دست داد. اولین ضربه پنالتی او توسط دروازه‌بان دفع شد و داور به دلیل خروج زودهنگام دروازه‌بان، دستور به تکرار داد.

با این حال، دومین تلاش او برای گلزنی هم ناکام بود و ضربه هافبک فنلاندی به تیرک افقی برخورد کرده و به بیرون رفت. مسی بعد از دو ضربه پنالتی تیلور در حال خندیدن با بقیه هم تیمی‌هایش دیده شد. تصاویر تلویزیونی بلافاصله با از دست رفتن ضربه پنالتی تیلور تصویر مسی را نشان دادند که کاملا واضح به بدشانسی هم‌تیمی‌اش در کنار جوردی آلبا می‌خندید.

با این حال مسی به عنوان یک ستاره تعیین‌کننده در لحظات سخت در ضربات پنالتی شرکت نکرد و تنها نظاره‌گر شکست تیمش بود. برنده ۸ توپ طلا شب گذشته در ۶۰ دقیقه وارد بازی شد. او به غیر از نیم ساعت پایانی، ۳۰ دقیقه هم در وقت اضافه بازی کرد.
1988420
1988421
1988422

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.