پوچتینو: ما چلسی ۲۰ سال گذشته نیستیم

به گزارش ورزش آزاد؛

چلسی در بازی تکراری دور یک شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف استون ویلا رفت و با نتیجه ۳-۱ به برد دست پیدا کرد.

این برد موجب شد تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو پس از دو شکست سنگین مقابل لیورپول و ولورهمپتون، جواز صعود به دور بعدی جام حذفی را کسب کنند.

پوچتینو در نشست خبری درمورد برد در این بازی گفت: “فکر کنم خیلی خوشحالم. اول از همه به این دلیل که بازیکنان فوق العاده بودند. آن‌ها از بازی مقابل تیمی لذت بردند که عملکرد فوق العاده‌ای دارد، شکست دادن آن‌ها بسیار دشوار است، پر از اعتماد به نفس هستند. به همین دلیل است که من واقعاً از عملکرد تیم راضی هستم.

1988399

عملکرد و شادی بعد از گل انزو فرناندز؟

امروز ما در عصری زندگی می‌کنیم که سوءاستفاده از آن برای مردم آسان است. طبیعی است که بازیکنان انسان هستند، ربات نیستند. امروزه سواستفاده از آن بسیار آسان است. ما باید بفهمیم که داریم فوتبال بازی می‌کنیم. امروز انزو دلیل حضورش در اینجا و کیفیت خود را نشان داد. ما در مورد او، مویسس کایسدو یا بازیکنان جوان دیگری که برای کسب عناوین به اینجا آمدند، شک نداشتیم.

حمایت هواداران؟

هواداران فوق العاده بودند، با این نوع ارتباط فقط اتفاقات خوب می‌تواند بیفتد. ما نباید فکر کنیم که چلسی ۲۰ سال گذشته هستیم، چون چنین چلسی‌ای نیستیم. ما باید حرکت کنیم.

اعتماد به بازیکنان؟

واقعا مهم است. آرامش روانی مهمترین چیز است. دیدم که تیم آزاد بازی می‌کند و از بازی لذت می‌برد. بازیکنان باید احساس آزادی کنند و از آن لذت ببرند. امروز دیدید که ما قبل و در جریان بازی آماده مبارزه بودیم. ما متحد بودیم و برای هم می‌جنگیم. برای هواداران خود می‌جنگیم. ما برای نشان باشگاه می‌جنگیم. ما برای کادر مربیگری می‌جنگیم.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.