کنایه کلوپ به اتاق وار: ناهار چی خورده بودید

کنایه کلوپ به اتاق وار: ناهار چی خورده بودید

به گزارش ورزش آزاد؛

در جدالی تماشایی و جذاب لیورپول و منچستر سیتی به تساوی ۱-۱ رسیدند. این دیدار با صحنه‌های جذابی همراه بود و هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند. یورگن کلوپ در صحبت‌های پس از بازی‌اش نظراتش در مورد اتفاقات بازی را بازگو کرد.

بازی جذابی بود؟
توقع دارید بگویم نه؟ بازیکنان باکیفیتی در زمین بودند که کیفیت‌شان را در تک‌تک ثانیه‌های بازی ارائه می‌دادند. هواداران از این بازی لذت بردند. ما هم صحنه‌هایی برای لذت بردن داشتیم اما یک سری اتفاقات را دوست نداشتم و اگر آنها نبودند بیشتر لذت می‌بردم.

چنین بازی‌هایی باعث می‌شود نظرتان درباره جدایی را تغییر دهید؟
نه نه نه، بدیهی است که من تصمیمم را به اندازه کافی توضیح نداده‌ام وگرنه اینطور سوال‌ها مطرح نمی‌شد. من بعد از بازی با همسرم صحبت کردم و درباره بازی چیزهایی گفتیم. برای تماشای بازی‌های جذاب لازم نیست مربی باشم و در خانه هم می‌شود آنها را دید.

2000110

 

در این بازی خوش‌شانس بودید؟
نمی‌توان درباره کل بازی این را گفت. در بعضی صحنه‌ها بله. برای مثال ما خوش‌شانس بودیم که ضربه دوکو به تیر برخورد کرد و وارد دروازه نشد. با این حال اما ما یک بازی استثنایی انجام دادیم. بهترین نتیجه‌گیری این است که در رقابت برای قهرمانی هستیم. آرسنال هم هست و تمام توانش را می‌گذارد. سیتی هم همچنان سیتی است. چگونه از بازی با آنها عبور کرده‌ایم و همچنان مدعی هستیم؟

جریان بازی؟
احتمالا پپ هم این را دید که چگونه در خط هافبک آنها را شکست دادیم. صادقانه بگویم برخی از بهترین لحظات مربی‌گری من بود. جدال‌های جذابی دیدیم. دیاز در برابر واکر و رودری. باورنکردنی بود. هر کسی که دوست دارد شکست منچستر سیتی برابر فوتبال را ببیند کافی است این بازی را تماشا کند.

صحنه مشکوک به پنالتی بین دوکو و مک‌آلیستر؟
برای تک تک افراد روی کره زمین این صحنه پنالتی بود به‌جز داوران. چگونه یک نفر در اتاق وی‌اِی‌آر می‌نشیند، صحنه را می‌بیند و می‌گوید نه این پنالتی نبود؟ یک صحنه واضح پنالتی بود و ما می‌توانستیم بازی را با آن ببریم. دوکو فقط توپ را نزد و به مک‌آلیستر هم ضربه زد.

موقعیت دیوانه‌کننده‌ای بود. فقط تصور کنید، همه چیز آماده است و فقط باید تصمیم درست را گرفت. نمی‌دانم شخصی که مسئول VAR بود ناهار چه خورده بود که این صحنه را که یک پنالتی واضح و آشکار بود تشخیص نداد؟

رابطه با گواردیولا پس از خداحافظی؟
ممکن است با هم دوست شویم‌. او گلف را دوست دارد من نه. من پدل بازی می‌کنم و ممکن است او هم بخواهد بازی کند چون اسپانیایی است!

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.