نونهال بوشهری در لیگ تکواندو کشور با برد شروع کرد

به گزارش ورزش آزاد؛ نقل از روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر ، سعید حکمت آرا دبیر هیأت تکواندو استان گفت: دیدارهای هفته اول و دوم از گروه اول لیگ نونهالان پسر باشگاه های کشور (جام شکوفه های تکواندو) پنجشنبه دهم شهریور ماه در خانه تکواندو تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: هادی بشاری تکواندوکار بوشهری که اولین حضورش در لیگ برتر تکواندو را تجربه می‌کند تا به حال ۲ مبارزه را برای تیم پدیده قرن انجام داده که در هر ۲ مبارزه پیروز شده است.

دبیر هیأت تکواندو استان بوشهر بیان کرد: امسال پیکارهای لیگ برتر تکواندو نونهالان پسر باشگاه‌های کشور با عنوان جام شکوفه‌های تکواندو در جریان است و هادی بشاری از باشگاه پارسیان بوشهر در گروه اول مقدماتی که با حضور ۸ تیم در حال برگزاری است با حریفان مسابقه می‌دهد.

وی با بیان اینکه تکواندوکار بوشهری در هفته‌های اول و دوم این رقابت‌ها دو مسابقه متوالی با حریفان برگزار کرد، افزود: در بازی های هفته اول، تیم پدیده قرن به مصاف تیم تخت جمشید مرودشت رفت که در پایان هادی بشاری با برتری در ۲ راند متوالی مقابل حریف خود به برتری دست یافت.

حکمت آرا ابراز کرد: در دومین مسابقه که دیداری از هفته دوم مسابقات مرحله گروهی لیگ برتر تکواندو نونهالان باشگاه‌های کشور بود، تیم پدیده قرن برابر تیم میهن قرار گرفت و بشاری در پایان جدالی نزدیک، سخت و نفس‌گیر صاحب برتری شد.

در پایان تیم های لوازم خانگی کن و فولاد بام ماهان بهمنمیر هر کدام با ۴ امتیاز و تفاضل برد انفرادی متفاوت خانه های اول و دوم جدول را به خود اختصاص دادند و میهن با ۳، هیات تکواندو عجیشیر، یزدان و تخت جمشید مرودشت هم با ۲ امتیاز در رده های بعدی ایستادند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.