در تیم های پایه شاهین تابان چه خبر است/ بازیکن نباید دنبال بلیت برگشت به بوشهر باشد

به گزارش ورزش آزاد؛ عابد تمدنی/ بعد از بلاتکلیفی و تعطیلی تمرینات تیم بزرگسالان شاهین تابان به دلیل اینکه مدیرعامل و مالک باشگاه به تعهدات خود نسبت به بازیکنان عمل نکرده بازیکنان اعتصاب کردند و تیم را تنها گذاشتند.

تیم جوانان شاهین تابان بعد از مسابقه این هفته با ولایت اهواز در شهر اهواز تا ساعت ۲۲:۳۰ شب سرگردان بودند گوشی مسئولان باشگاه در دسترس نبوده و یا جواب ندادند.

آقای مسئول، بازیکنان پایه چه گناهی کردند که باید تاوان مسئولانی که فقط خواستند تیم را واگذار و از سر خود دیر کنند.

تیم جوانان شاهین تابان در شهر اهواز سفری را تجربه کردند که در این فصل برای تیم های پایه آن باشگاه عادت شده است.

تیم جوانان شاهین بعد از اتمام بازی که باید سوار اتوبوس می شدند که به بوشهر برگردند متوجه خواهند شد که از طرف باشگاه برای آنها اتوبوس تهیه نشده و داخل ترمینال دنبال بلیط برای برگشت بودند.

جوانان شاهین تا ساعت ۲۲:۳۰ با خواهش و تمنا یک مینی باس که هزینه آن را مربیان و بازیکنان و خانواده ها پرداخت می‌کنند و بدون شام، خستگی بازی به بوشهر برگردند.

آقای مسئولی که ادای فوتبالی بودن می زنید اگر اتفاقی برای بازیکنان پیش بیاید چه کسی پاسخگو خواهد بود، شما در قبال بازیکنان بخصوص رده پایه چه وظیفه ای دارید؟

جهت اطلاع مسئولان بی اطلاع استان، تیم نوجوانان شاهین تابان هم هفته گذشته در مقابل تیم فولاد خوزستان همین شرایط شاید بدتر را تجربه کرده بود راننده اتوبوس درب را بسته و اجازه پیاده شدن بازیکنان و عوامل تیم را نداده تا وقتی که پول پرداخت شود البته رده های نونهالان و امید این باشگاه دست کمی از این نوع اتفاق ها نداشته از پرداخت پول ورودی و روزهای بازی توسط خانواده ها که باید تاسف خورد برای مسئولینی خواستند هر طور شده تیم را به باد فنا دهند و هر روز مصاحبه کنند که تیم را تحویل خود شاهینی ها دادیم یادتان باشد اسامی شما همیشه به یاد این بازیکنان خواهد ماند.

مسئولان استانی آقایان استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان چه کسی باید جلوی نابودی فوتبال بوشهر را بگیرد ایرانجوان بوشهر و شاهین تابان بوشهر از تیم های قدیمی کشور هستند ولی متاسفانه با مدیریت ضعیف در حال نابود شدن پیش می روند بهتر بگیم نابود شدند خواهشا فکری به حال این دو تیم کنید.

انتهای پیام/

 

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.