تکذیب تکذیبیه باشگاه شاهین تابان توسط مربی!/ انتقال خبر کذب به نوعی توهین به مخاطب است آقای روابط عمومی

به گزارش ورزش آزاد؛ آقای روابط عمومی ما دروغ می گوییم! وقتی مربی‌تان به جوابیه و تکذیبیه شما واکنش نشان می دهد چه می گویید؟

بلا فاصله و پس از پخش جوابیه و تکذیبیه باشگاه شاهین تابان بوشهر مبنی بر دروغ بودن خبر ورزش آزاد مربی این تیم به آن واکنش نشان داد و با زدن چند عکس از اهواز که بازیکنان در کجا نشسته بودند و یا وضعیت ناهار و اسکان به چه شکل بوده بطور مستقیم تکذیبیه روابط عمومی باشگاه را نشان گرفته و دروغ بودن آن را بر ملا ساخت.

در تکذیبیه شما آمده که اتوبوس خراب و جایگزین شد، حال اینکه وسیله برگشت بازیکنان مینی بوس بوده و حالا اگر از نظر شما اتوبوس و مینی بوس فرق ندارد آن هم می گذاریم به پای بی سوادی ما و آگاهی و اطلاعات شما ولی اتوبوس با مینی بوس فرق دارد آقای روابط عمومی!

هرچند که خود را خبره در خبر نویسی عنوان کرده و ما را آماتور خطاب، اما همین تکذیبیه شما پر بود از اشکالات فنی خبر نویسی که اگر بخواهیم بپردازیم از حوصله مخاطب بیرون است.

البته اصل کار و انتقال خبر کذب به نوعی توهین به مخاطب است که این را هم شما که به عنوان مسئول روابط‌ عمومی رعایت نکردید درحالی که صداقت اولین اصل کار یک روابط عمومی است.

در تکذیبیه خودتان اعلام کردید که خبر ورزش آزاد مشکل دارد اینکه گفته ایم بازیکنان در بدترین حالت ممکن و بدترین فضا ناهار می خوردند مشکل داشت یا اینکه روی چمن پارک خوابیده و استراحت کرده اند و شاید هم آن‌جایی که گفته شده با مینی بوس به بوشهر برگشتند.

اگر به احترام بازیکنان نبود عکس‌های مینی بوس پخش می شد تا مشخص شود چه کسی دروغ گفته است. پیشنهاد رسانه تخصصی ورزش آزاد به باشگاه وزین شاهین تابان این است که به جای پرداخته به حواشی در پی رفع مشکلات جوانان این تیم باشد. اصحاب رسانه نیز جهت بازتاب دستاورد باشگاه ها و دنبال کردن مشکلات آن‌ها از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.