بی تدبیری شورا و شهرداری به تیم شاهین بوشهر باز هم ادامه دارد!؟

به گزارش ورزش آزاد؛ با توجه به اعلام‌ نمودن شورای اسلامی و شهرداری شهر بوشهر در خصوص واگذاری امتیاز تیم های شاهین شهرداری در مزایده عمومی در چندین مرحله وقت کافی را از بین برده و در دقایق آخر تیم به شرکت سورا تجارت آسیا واگذار گردید و با تبلیغات فراوان رئیس شورا اعلام‌ نمودند تیم به خود شاهینی ها واگذار شد ولی آیا سوال اینجاست به کدام شاهینی که خود پیشکسوتان و هواداران قبولشان ندارند؟

آیا نماینده های شورای اسلامی شهر بوشهر از شهردار سوال کردند که پول پنجره نقل و انتقالات، پول بدهی ها یا هتل ها، آژانس های هواپیمایی، مغازه های سطح شهر یا کشور چطور باید پرداخت شود؟

متاسفانه مشخص نیست که چه شخصی برای اعضا شورا و شهردار تصمیم گیری می نماید که آنها را در مخمصه قرار داده و متاسفانه در فصل گذشته بازیکنان که تیم را ترک‌کرده بودند با بی تدبیری شهرداری ۵۰ درصد پول دریافت کردند که باید سوال کرد چرا باید این چنین تصمیم گرفت آیا واقعا در این شهر کسی که بتواند مشاوره دهد وجود نداشت؟

اقای شهردار این حق بیت المال بود درست است که خواستید تیم را از شهرداری خارج کنید ولی به چه قیمت حاضر به پرداخت میلیارد ها تومان شدید در صورتی که راه های بهتری وجود داشت خواهشمندیم نمایندگان مردم در شورا از شهردار سوال بفرمایند چه کسی برای آنها در خصوص تیم تصمیم گیری می‌کند که با وجود مزایده گذاشتن هنوز پول مزایده به حساب شهرداری پرداخت نشده است.

اعضای شورا اسلامی شهر بوشهر؛ چرا از شهردار سوال نمی فرمایید چرا باید اصرار به درخواست کمک به تیم شاهین تابان به صحن شورا بیاورد وقتی تیمی که با بی تدبیری شهرداری از مبلغ ۱۵ میلیارد به ۵ میلیارد رسید و در حال حاظر متاسفانه نفس های آخر را می کشد تیم های پایه به اصرار شهرداری و چند نفر دارای نبود تخصص تیم ها را تحویل گرفتند. جمعا ۴ تیم حدود ۵۰۰ خانواده اسم‌ شما اعضا شورا و شهرداری را در ذهن خواهند سپرد.

پیشنهاد ما این است با توجه به پرداخت نکردن هزینه شرایط مزایده حتی بعد از فرصتی که مجدد به خریدار داده شده تا دیر نشده مزایده را باطل کرده و تیم ها را تحویل بگیرید یا مدیریتی بر این تیم ها داشته باشید و از این اتفاق هایی که برای استان زر خیز بوشهر زیبا نمی باشد جلوگیری نمایید
از خوابیدن در پارک، عدم وجود نقلیه و سرگردانی در ترمینال ، عدم تامین غذای ورزشکاران این تیم و … .

مسئولین عزیز مرکز استان ، هر چه زودتر جلوی فاجع را بگیرید و کمک شایانی به جوانان این شهر انجام دهید و در صورت امکان به عملکرد و گذشته آقایان دقت کنید‌ از سال گذشته تا کنون چه سودی در این بین وجود داشته است ؟

اقایان‌ و خانم هایی که به عنوان نماینده مردم در شورا حضور دارید ورزشی ها از شما انتظارات بیشتری داشتند فوتبال بوشهر به نابودی کشیده شد خواهشا برای رشته های دیگر چاره ای اندیشیده شود.

 

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.