لج لجبازی مسئولان شاهین و هیات فوتبال به تیم ما ضربه زد

زارعی سرمربی پیشین امیدهای شاهین تابان بوشهر:

به گزارش ورزش آزاد؛ تیم پرآوازه سال های نه چندان دور مردمان بوشهر و جنوب کشور که چون شاهین به پرواز در آسمان ها و قله های افتخار سیر می کرد اکنون پر و بال شکسته در کنجی به انتظار درمان به تماشا نشسته است.

غلامرضا زارعی سرمربی پیشین تیم امید شاهین تابان بوشهر با اشاره به استعفای خود از تیم امید شاهین تابان بوشهر در گفتگو با خبرنگار ورزش آزاد گفت: تیم امید شاهین تابان به لطف سرپرستان ناامید تر از همیشه توپ میزد و بازیکنان حال و دل خوشی ندارند.

وی افزود: در ابتدای حضورم در شاهین، مسئولان باشگاه قول و وعده برای همکاری و حمایت مالی و معنوی داده شد که متاسفانه هیچ کدام از قول و وعده های آنها عملی نشد‌، از دوره قبل ۹ بازیکن از این تیم خارج شده بودند و ۷ بازیکن بیشتر در اختیار نداشتیم.

وی ادامه داد: به دلیل نداشتن بازیکن و جهت تقویت تیم از ایرانجوان و سایر تیم ها بازیکن گرفتم و یک تیم جدید و سرحال و نوپا با کمترین زمان ممکن آماده بازی ها کردم.

سرمربی پیشین امیدهای شاهین خاطر نشان کرد: اما مشکلات اصلی تیم از آنجایی شروع شد که مسئولان و مدیران باشگاه حتی برای یکبار هم به بازیکنان سر نزدند و حتی زمین هم محیا نکردند.

زارعی گفت: به لطف مردم و خیرین و پیشکسوتان توانستیم زمین تمرین بگیریم و تیم را آماده بازی ها کنیم و از سایر مشکلاتی که به آن پرداخت که در سه بازی اول به دلایلی، کارت بازیکن ها صادر نشد و تا هفته ششم بدون کارت بازی کردیم و پنج تا شش بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم و با یازده الی دوازده بازیکن آماده بازی می شدیم و با توجه به مشکلات مالی که متقابلا در تیم بزرگسالان شاهین هم وجود داشت.

وی تصریح کرد: چندین از بازیکنان بزرگسالان شاهین به دلیل مشکلات مالی تیم را راه کردند و با کمبود بازیکن روبه رو بودند و به این دلیل سه الی چهار بازیکن خوب ما را از یک هفته قبل تا روز بازی خودمان از ما گرفتند و برای پر کردن تمرین تیم بزرگسالان، ما این بازیکنان رو به عنوان سرمربی در اختیار نداشته باشیم در نتیجه هم تمرکز و تعادل تیم امید ما بهم می خورد و هم نمی توانستیم کار تاکتیکی مناسب رو به طور کامل انجام دهیم.

غلامرضا زارعی اظهار داشت: چگونه می شود بازیکنی که تا روز بازی با تیم خودش تمرین نکرده بخواهد در مسابقه به وظیفه اش عمل کند.

غلامرضا زارعی افزود: مشکلات در این شاهین تابان زیاد هست مثلا از سفر اهواز گرفته تا سفر شمال هزینه اتوبوس و نه هتل و غذا حتی لباس ورزشی کادر فنی را به پرداخت نکردند و تمام هزینه ها، شخصی تامین شد.

زارعی ادامه داد: با تمام این مشکلات و دردسرها رفته رفته تیم قوت گرفت و حتی در آخرین بازی که قبل نیم فصل با نساجی قایم شهر داشتیم و با پانزده نفر حضور پیدا کردیم و با نتیجه خوب مساوی گرفتیم و در نهایت با توجه به اینکه بعد از این بازی ده روز وقت کافی برای بازی با آلومینیوم اراک در بوشهر داشتیم؛ روی تیم به خوبی انواع ریکاوری های ذهنی و جسمی رو انجام دادیم و بازیکنان با کلی شوق و ذوق و انگیزه برای جبران بازی رفت و گرفتن نتیجه در بازی برگشت و ماندن در جدول حسابی خود را آماده کرده بودند و همه شرایط عالی و خوب بود.

وی گفت: در آستانه مسابقه با آلومینیوم اراک به خاطر لج و لجبازی مدیر باشگاه و رئیس هیئت، اجازه بازی را به ما ندادند و دودش در چشم ما رفت، ماجرا از آن قرار بود که بازی ما با اراک طبق قرار اولیه در باشگاه شهید بهشتی می بایست برگزار می شد.

سرمربی پیشین امیدهای شاهین تابان بوشهر افزود: هیئت به دلیل بارندگی روز قبل از بازی به ما اجازه رویارویی در ورزشگاه شهید بهشتی رو نداد و گفتند در زمین شهید مهدوی بازی کنید؛ اما این بار باشگاه قبول نمی کرد که تیم امید شاهین در شهید مهدوی بازی کند و با توجه به اینکه بنده از مدیر عامل شاهین خواهش کردم که چه فرقی برای ما دارد و بگذارید در همان ورزشگاه شهید مهدوی مسابقه انجام شود! اما متاسفانه باشگاه اجازه بازی به این بهانه را که اینگونه مسایل به شما ربطی ندارد و شما فقط در مسایل فنی حق اظهار نظر دارید به ما اجازه بازی ندادند و بچه ها با کلی انگیزه و انرژی و آمادگی موفق به بازی کردن با تیم آلومینیوم اراک نشدند.

سایت ورزش آزاد آمده درج جوابیه باشگاه شاهین تابان بوشهر و هیات فوتبال استان بوشهر می باشد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.