نشست رئیس فدراسیون تیراندازی با استاندار بوشهر

به گزارش ورزش آزاد؛ مرتضی قربانی در نشست با استاندار بوشهر توسعه ورزش تیراندازی را یکی از اهداف مهم این فدراسیون دانست و اظهار داشت: در این راستا سالن‌های تیراندازی در شهرها و خانه تیراندازی در روستاها توسعه می‌یابد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۹۶ روستا در استان‌‌ها به خانه تیراندازی مجهز شده است تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی ۲۰۰۰ روستا به این مهم مجهز می‌شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی از تجهیز سالن تیراندازی بوشهر به امکانات لازم خبر داد و با راه‌‌اندازی سالن تیراندازی بوشهر با ۴۰ خط هدف گفت: تجهیز سالن تیراندازی استان بوشهر در اولویت قرار دارد.

قربانی اضافه کرد: با همکاری استاندار بوشهر در هر یک از ۱۰ شهرستان این استان یک زمین اهداف پروازی احداث می‌شود.

‌استاندار بوشهر هم بر لزوم توسعه زیرساخت‌های ورزش تیراندازی در استان بوشهر تأکید کرد و افزود: افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر مورد توجه و تأکید قرار دارد و در ۲ سال اخیر با تلاش‌های دولت سیزدهم، اقدامات موثر در این عرصه انجام شده است.

احمد محمدی‌زاده از احداث زمین اهداف پروازی برای توسعه ورزش تیراندازی در ۱۰ شهرستان استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: پیگیری لازم برای تأمین زمین و توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز این رشته ورزشی در تمام شهرستان‌های استان بوشهر انجام می‌شود.

در این نشست همچنین، با توجه به تکمیل ۸۰ درصدی سالن ۴۰ خط تیراندازی بوشهر، مقرر شد در هفته دولت این سالن به هیئت تیراندازی تحویل و با کمک استانداری بوشهر تجهیز شود.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.