بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان از اماکن های ورزشی در دیلم

به گزارش ورزش آزاد؛ دکتر جمالی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با حضور در شهرستان دیلم از اماکن و فضاهای ورزشی این شهرستان بازدید کرد و ضمن بررسی مسائل مختلف ورزش این شهرستان با حضور در چند نشست و جلسه ورزشی پای صحبت های اهالی ورزش در دیلم نشست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر به همراه شکرالله قائمی مسئول جدید ورزش شهرستان دیلم ابتدا از اماکن و فضاهای ورزشی شهرستان دیدن کرد.

یاسر جمالی پس از بررسی اماکن ورزشی، پروژه ها و نیازمندی های شهرستان با اسدی فرماندار ورزشکار و ورزش دوست شهرستان دیلم دیدار و گفتگو کرد.

جمالی در این نشست با اشاره به پیشرفت فیزیکی سالن کشتی دیلم بیان کرد در صورت تامین و تخصیص اعتبار لازم این سالن در هفته تربیت بدنی به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در جلسه ستاد بحران شهرستان نیز حضور یافت و موضوع ساماندهی و تامین منجیان غریق در شناگاه های شناسایی شده دیلم بررسی شد.

وی در جلسه با رئیس هیات فوتبال شهرستان، پیشکسوتان و مربیان و باشگاه داران شهرستان دیلم، ضمن تایید دغدغه اهالی فوتبال شهرستان درباره ی زمین چمن دیلم قول داد این موضوع فورا بررسی و اقدامات لازم انجام شود.

شرکت در اختتامیه دوره درجه ۳ والیبال بانوان در شهرستان دیلم و جلسه با هیات های ورزشی شهرستان دیلم از دیگر برنامه های سفر دکتر یاسر جمالی مدیر کل اورزش و جوانان استان بوشهر به دیلم بود.

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.