برنامه رسمی لیگ قهرمانان: ایران بدون میزبانی!

به گزارش ورزش آزاد؛ ۲۴ ساعت بعد از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا، امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه مسابقات را به سه باشگاه ایرانی ابلاغ کرد که بر این اساس تاریخ مسابقات و محل برگزاری دیدارها روی کاغذ آمده است.

به این ترتیب پرسپولیس تنها نماینده ایران است که در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم الحصر خواهد بود و دو تیم سپاهان و نساجی مازندران اولین بازی را در خارج از خانه برگزار می‌کنند.

اما نکته مهم این است که در بخش مربوط به محل بازی پرسپولیس از سه حرف TBC استفاده شده که در توضیح آن آمده میزبانی نیاز به تایید دارد.

این مشابه چیزی است که برای سپاهان و نساجی نیز آمده است و نشان می‌دهد دو ورزشگاه آزادی و نقش جهان که برای میزبانی لیگ قهرمانان به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شده‌اند، رسما و فعلا اجازه میزبانی از مسابقات را ندارند‌.

این خبری است که البته روز گذشته نیز در وب‌سایت ورزش سه منتشر شد اما حالا با ابلاغ رسمی برنامه مسابقات به نماینده باشگاه‌ها، سر و شکل عمومی به خود گرفته است.

نکته جالب اینکه نماینده عراق نیز میزبانی خود را فعلا از دست داده و در‌ مقابل نام این‌ تیم نیز عبارت TBC قید شده تا مشخص شود میزبانی این تیم هم نیاز به تایید دارد.

به این ترتیب و در صورتی که ایران نتواند مشکلات خود را حل کند، پرسپولیس، سپاهان و نساجی باید در خارج از کشور میزبان حریفان خود باشند.

1915355
1915356
1915357

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.