پیولی چراغ سبز برای طارمی نشان داد

داشتن حق انتخاب‌های زیاد برای مربی مزیت است

به گزارش ورزش آزاد؛  میلان دومین بازی فصل جدید سری A را هم با پیروزی پشت سر گذاشت. این تیم امشب در سن سیرو با درخشش خط حمله پر ستاره‌اش با نتیجه ۴-۱ توانست تورینو را شکست دهد. استفانو پیولی بعد از این برد تاکید کرد که تیمش را همیشه با چهره‌ای تهاجمی به میدان خواهد فرستاد.

او در واکنش به صحبت‌های اولیویه ژیرو که گفته بود میلانی‌ها اکنون می‌توانند خود برای فتح اسکودتو و چمپیونزلیگ به چالش بکشند گفت: “مطمئنا این هدف ماست.”

سرمربی میلان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: “سیر صعودی خود را بعد از بازی اول ادامه دادیم و باید همچنان روی ایجاد هماهنگی بیشتر کار کنیم تا به یک تیم واقعی تبدیل شویم. به نظرم شروع خوبی برای این کار داشته‌ایم.”

1916281

پیولی با تحسین عناصر تهاجمی تیمش گفت: “ما بازیکنانی با ویژگی‌های مدنظرمان جذب کردیم؛ رویکردی که تهاجمی و به دنبال فوتبال زیباست. ما هرگز عقب نمی‌نشینیم تا چشم به ضدحملات بدوزیم. پرسینگ مهاجمان هم امشب بسیار خوب بود و ما را از نظر دفاعی کمک کرد.”

پنجره نقل و انتقالات هفته آینده بسته می‌شود و همچنان گزارش‌هایی مبنی بر تلاش میلان برای جذب مهاجمی مثل مهدی طارمی، ستاره ایران پورتو، به گوش می‌رسد تا کمی از فشار بالای گلزنی روی ژیرو کم کند. پیولی با استقبال از چنین اتفاقی گفت: “ژیرو بازیکن فوق العاده‌ای است اما اگر می‌خواهیم در همه جام‌ها موفق باشیم هیچ بازیکنی نمی‌تواند در تمامی بازی‌ها با صد در صد توانش حضور داشته باشد. هر چه حق انتخاب‌های بیشتری داشته باشیم، شرایط بهتری هم خواهیم داشت. در حال حاضر منتظر هستیم تا ببینیم باشگاه چه کاری انجام می‌دهد.”

1916282

سرمربی میلان با اشاره به حضور عناصر تهاجمی کارآمد در تیمش گفت: “ما گزینه‌های دیگری هم داریم. پولیشیچ می‌تواند پشت ژیرو بازی کند. اجازه دهید فعلا با آرامش کار را پیش ببریم اما همیشه داشتن گزینه‌های مختلف برای یک مربی مزیت است. ما یک تیم با بازیکنانی هستیم که حاضرند برای موفقیت جان خود را فدا کنند.”

پولیشیچ که تابستان امسال به میلان پیوست در هر دو بازی فصل جدید برای روسونری گلزنی کرده است. پیولی با تحسین عملکرد این بازیکن گفت: “او بازیکن بسیار باهوشی است. باید در ارزیابی بازیکنان همه نکات منفی و مثبت را در نظر بگیریم اما روی هم رفته پولیشیچ پیشرفت خوبی طی این مدت داشته است اما همچنان می‌تواند بهتر شود.

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.