قهرمانی‌اروپا: ورود همزمان قهرمان VNL و رقیب ایران

به گزارش ورزش آزاد؛ در ادامه دور مقدماتی جام ملتهای اروپا و از گروه سه تیم ملی والیبال لهستان که عنوان قهرمانی لیگ ملتهای والیبال را به دست آورده در اولین بازی خود باید مقابل جمهوری چک قرار بگیرد. شاگردان نیکولا گربیچ که از آمادگی بالایی به سر می‌برند کار سختی را برابر این تیم نخواهند داشت.

از همین گروه هلند رقیب ایران برای رتبه ده رنکینگ جهانی در اولین بازی خود مقابل مونته نگرو قرار می‌گیرد. یاران نیمر عبدالعزیز در تیم هلند که در این دوره می‌خواهند جزو چهار تیم برتر مسابقات باشند تیم مونته‌نگرو را (تیمی که از وجود ووجین چاچیچ بازیکن سابق در بانک سرمایه بهره می‌برد) را پیش رو دارند، احتمالا یک برد سه بر صفر در انتظار شاگردان روبرتو پیازا خواهد بود. تیم هلند فاصله بسیار کمی با ایران در رنکینگ دارد و احتمالا تا پایان دور گروهی جای ایران را در رتبه دهم خواهد گرفت.

در دیگر بازی های امروز از گروه یک صربستان با بلژیک و ایتالیا با استونی مقابل هم قرار می‌گیرند. در گروه دو اوکراین با کرواسی و فنلاند با بلغارستان رو در رو می‌شوند. و بالاخره از گروه چهارم هم فرانسه قهرمان المپیک به مصاف پرتغال خواهد رفت.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.